لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پشتیبانی از پاندورا در هوم پاد اضافه شد

پشتیبانی از پاندورا در هوم پاد اضافه شد

 اپل اخیراً با عرضه سیستم عامل iOS 14 و نرم افزار جدید اسپیکرهای هوشمند خود از سرویس استریم محتوای صوتی و موسیقی پاندورا در هوم پاد پشتیبانی می‌کند.

چند روز قبل از عرضه هوم پاد مینی، پاندورا که سرویس استریم محتوای صوتی و موسیقی است اپلیکیشن خود را برای افزودن به سیستم عامل آی او اس هوم پاد آپدیت کرده است. اپل قول داده بود که از ویژگی پاندورا در هوم پاد پشتیبانی کند که قرار بود در کنار سیستم عامل iOS 14 ارائه شود.

نکته جالب توجه این است که کاربران می‌توانند از طریق دستیار دیجیتالی سیری محتوای دلخواه خود را از پاندورا پخش کنند. این ویژگی می‌تواند جایگزین اپل موزیک شود. قبل از انتشار iOS 14، هوم پاد فقط از اپل موزیک پشتیبانی می‌کرد و سایر سرویس‌های موسیقی برای پخش شدن از طریق هوم پاد باید از اپلیکیشن AirPlay استفاده می‌کردند.

برای پشتیبانی پاندورا در هوم پاد باید از آخرین نسخه آن استفاده شود و بعد از نصب اپلیکیشن پاندورا در یک آیفون یا آیپد، برنامه را باز کرده و سپس به ترتیب Profile، Setting، Connect with HomePod را تنظیم کرده تا این سرویس شروع به کار کند. کاربران حالا می‌تواند با اضافه کردن «on Pandora» از طریق سیری موزیک خود را درخواست کند.

اپل به سایر سرویس‌های استریم اجازه می‌دهد که به عنوان پیش فرض به جای اپل موزیک تنظیم شوند. برای پشتیبانی هوم پاد از پاندورا و اینکه پاندورا به عنوان برنامه موسیقی پیش فرض در آن پذیرفته شود، کاربران باید ابتدا برنامه را در آیفون باز کرده و روی آیکون Home ضربه بزنند و با انتخاب Home Setting روی آواتار ضربه زده و سپس سرویس پیش فرض را روی پاندورا تنظیم کنند. احتمالاً در آینده‌ای نزدیک اپل از سایر سرویس‌های موسیقی در هوم پاد پشتیبانی خواهد کرد. گفتنی است که دانلود اپلیکیشن پاندورا از اپ استور به‌طور رایگان انجام می‌شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373