لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل دستورالعمل تولید اکسسوری مگ سیف را منتشر کرد

اپل دستورالعمل تولید اکسسوری مگ سیف را منتشر کرد

اپل برای ساختن اکسسوری مگ سیف دستورالعملی را ارائه کرده که شرکت های تولید کننده لوازم جانبی موظف به رعایت آن هستند.

مدل‌های آیفون 12 دارای یک حلقه داخلی از جنس مگنت هستند که با اکسسوری مگ سیف اپل مثل قاب، شارژر و کیف پول سازگار است.

اپل طراح و سازنده اکسسوری‌های مگ سیف است ولی بنابر روال همیشگی، کمپانی‌های شخص ثالث یا برندهای معتبر دیگر هم می‌توانند محصولات مگ سیف را برای آیفون های شرکت اپل طراحی و تولید کنند.

نکته جالب توجه این است که اپل یک راهنمای طراحی اکسسوری دارد که جزئیات زیادی درباره انواع اکسسوری مگ سیف به سازندگان آن ارائه می‌کند که در آن جهت گیری و موارد مورد نیاز اپل مشخص شده است. 

قاب‌هایی که دارای مگنت مگ سیف هستند باید با ضخامت حداکثر 2.1 میلی متر ساخته شده و دستگاه را محصور کنند که باید بدون اتکا به مگنت محکم به دستگاه متصل شود. اپل در تبلیغات آیفون 12 صحنه‌ای را نشان می دهد که یک قاب با استفاده از مگنت مگ سیف به آیفون «click on» می‌شود در حالی که سایر برندهای موجود به این شیوه کار نمی‌کنند و اپل این حالت را فقط مخصوص قابهای ساخت خودش در نظر گرفته است.

اسناد طراحی توسعه یافته اپل برای ابعاد و دستورالعمل‌های مربوط به قطب های مگنت تعیین سطح شده است به طوری که تمام اکسسوری‌های مگ سیف با استفاده از خاصیت مغناطیسی می‌توانند تا شعاع حداکثر 1.55 میلی متری خود را تنظیم کنند. 

قاب‌هایی که ویژگی مگنت دارند نباید در شارژ بیسیم یا کارت‌های نواری مگنتی موجود در کیف چرمی متصل به آیفون تداخل کنند و به همین منظور اپل پروتکل‌های آزمایشی مخصوصی در دسترس فروشندگان قرار داده است.

اپل برای فروشندگان اکسسوری با قابلیت مگنت توصیه‌هایی ارائه داده که برای استفاده از مگنت مورد نیاز است. همچنین نیروی مغناطیسی مورد نیاز برای خارج کردن یک اکسسوری مگ سیف راهنمای خاصی دارد. اپل اشاره می‌کند به اینکه یک قاب متصل به آیفون 12 باید بین 800 تا 1100 نیروی G برای جابجایی داشته باشد.

ذکر این نکته ضروری است که سازندگان اکسسوری برای داشتن لیبلی که قابلیت اکسسوری را به عنوان یک کابل مگ سیف نشان دهد باید از دستورالعمل اپل پیروی کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420