لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

شارژر مگ سیف در آیفون 12 مینی محدود به توان 12 وات است

شارژر مگ سیف در آیفون 12 مینی محدود به توان 12 وات است

گزارش‌های منتشر شده از بررسی‌های اولیه حاکی از آن است که شارژ مگ سیف در آیفون 12 مینی محدود به توان 12 وات است و با سرعت نسبی می‌تواند باتری این تلفن هوشمند را شارژ کند. این در حالی است که آیفون 12 و آیفون 12 پرو با توان 15 وات شارژ خواهند شد.

در اسنادی که اپل در بخش پشتیبانی از محصولات مبتنی بر مگ سیف منتشر کرده مشخص شده که توان شارژر مگ سیف در آیفون 12 مینی تا 3 وات کمتر از زمانی است که به آیفون‌های دیگر متصل می‌شود. اپل اعلام کرده که آیفون 12 مینی با آداپتور مبتنی بر درگاه USB-C و توان 9 ولت و جریان 2.03 آمپر می‌تواند با توان 12 وات باتری را شارژ کند. البته اپل تأکید کرده که این محدودیت به فاکتورهای متعددی وابسته بوده که یکی از آن‌ها افزایش دما و مدیریت بهینه سازی روند کاری آیفون 12 است.

آیفون 12 در مدل‌های دیگر شامل مدل 6.1 اینچی، آیفون 12 پرو و نسخه پرو مکس می‌تواند با توان 15 وات از طریق شارژر مگ سیف شارژ شود. در حقیقت طراحی فشرده آیفون 12 مینی باعث شده تا شرکت اپل محدودیت ویژه‌ای برای توسعه و تعبیه قابلیت‌های مختلف و از جمله آن‌ها مگ سیف را در آن‌ها تعبیه کند.

گفتنی است که آیفون 12 از طریق شارژر سیمی و از درگاه لایتنینگ نیز می‌تواند شارژ شود و به صورت سریع باتری را پر کند. با این حال شارژرهای بی‌سیم دیگر که با استاندارد Qi کار می‌کنند، به توان 7.5 وات محدود است.

مگ سیف فناوری جدیدی است که شرکت اپل در آیفون‌های 12 آماده عرضه کرده است. این فناوری علاوه بر امکان شارژ باتری از طریق شارژرهای خاص، امکان اتصال هوشمندانه‌تر اکسسوری‌ها را به کاربران ارائه می‌دهند. آیفون 12 مینی همراه با آیفون 12 پرو به‌زودی آماده عرضه جهانی خواهند شد و خریداران در سراسر جهان می‌توانند این مدل‌های جدید از آیفون را خریداری کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373