لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سومین کنفرانس اپل در سال 2020 با عنوان One more Thing برگزار می‌شود

سومین کنفرانس اپل در سال 2020 با عنوان One more Thing برگزار می‌شود

شرکت اپل به تازگی به صورت رسمی دعوت‌نامه سومین کنفرانس خود در سال 2020 برای معرفی محصولات سخت افزاری را مشخص کرده است. این کنفرانس قرار است با عنوان One more Thing برگزار شود.

این رویداد در روز سه شنبه دهم نوامبر معادل 20 آبان 1399 ساعت 9.30 به وقت تهران برگزار می‌شود. در جریان این رویداد به احتمال قوی اولین کامپیوتر تجاری سازی شده مک با پردازنده اپل سیلیکون آماده معرفی و عرضه می‌شود. این رویداد همچنین ممکن از زمان مناسبی برای معرفی محصولات دیگری نظیر ایرتگ و حتی ایرپاد استودیو نیز باشد.

با وجود اینکه بسیاری از منابع خبری حرفی از اپل گلس یا عینک هوشمند به میان نیاورده‌اند، با این حال بسیاری از کاربران در شبکه اجتماعی توییتر نیز خبرهایی را در مورد احتمال معرفی و عرضه اپل گلس مطرح کرده‌اند. شایعات گذشته حاکی از آن بودند که شرکت اپل در جریان رویداد در بازه ماه‌های پایانی سال 2002 تا ماه‌های ابتدایی 2021 از اپل گلس رونمایی می‌کند. اما فروش این محصول را به اواخر 2021 یا حتی سال 2022 موکول می‌کند.

با وجود این مسئله به نظر می‌رسد که این آخرین کنفرانس اپل در سال 2020 باشد. اپل در سال 2020 سه رویداد شامل کنفرانس WWDC و دو رویداد در ماه‌های سپتامبر و اکتبر را برگزار کرده و به صورت فشرده یک رویداد دیگر را نیز در ماه نوامبر آماده برگزاری کرده است. این موضوع نشان می‌دهد که سومین کنفرانس اپل در سال 2020 برای معرفی محصولات سخت افزاری احتمالاً پایان‌دهنده فعالیت‌های شرکت اپل برای معرفی محصولات جدید در این سال باشد و پس از آن اپل محصولات بعدی خود را در سال 2021 آماده معرفی و عرضه خواهد کرد. این رویداد نیز همانند رویدادهای گذشته اپل در سال جاری میلادی به خاطر شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار می‌شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420