لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هشدار اپل به سرمایه داران: درآمد اپ استور کاهش یافته است!

هشدار اپل به سرمایه داران: درآمد اپ استور کاهش یافته است!

اپل به سرمایه گذاران هشدار داده که برخی از مسائل در افزایش هزینه‌ها روی درآمد اپ استور تأثیر گذاشته است.

به گزارش بلومبرگ برخی توسعه دهندگان، اپل را برای کاهش یا حذف کمیسیون اپ استور تحت فشار قرار داده‌اند، از طرفی اپل هم به سرمایه گذاران خود هشدار داده که تغییر هزینه‌ها بر درآمد اپ استور تأثیر می‌گذارد. همچنین گزارش‌ها نشان می‌دهند که پیام اپل از طریق پرونده رگلاتوری به سرمایه گذاران اعلام شده است.

از سال 2008 که اپ استور معرفی شده، توسعه دهندگان موظف شدند که برای هر فروش از طریق اپ استور 30 درصد مالیات یا حق کمیسیون به اپل پرداخت کنند که برای اپلیکیشن‌ها و پرداخت درون برنامه‌ای اعمال می‌شود. امسال توسعه دهندگان از اپل درخواست کرده‌اند که مالیات اپ استور را کاهش دهد زیرا به نظر آن‌ها این مقدار بیشتر از سطح انتظار است.

اپل این امکان را فراهم کرده که اشتراک‌های دوره‌ای بعد از سال اول تنها 15 درصد مالیات بپردازند ولی بیشتر درآمد اپ استور از همان پرداخت 30 درصدی است. به همین دلیل اپل به سرمایه گذاران اعلام کرده که کاهش این مالیات بر درآمد اپ استور تأثیر گذار است.

اپل اخیراً نتایج سه ماهه چهارم مالی 2020 را با درآمد 64.7 میلیارد دلار و سود 12.67 میلیارد دلار اعلام کرده است. همچنین گروه خدمات درآمد 14.55 میلیارد دلار را برای در مقایسه با درآمد 12.5 میلیارد دلار در همین موقع سال گذشته اعلام کرده است. همچنین این رقم شامل درآمد اپ استور هم می‌شود.

گفتنی است که چند ماه پیش شرکت اپیک گیمز پس از انتشار آپدیت جدید فورتنایت که سیستم خرید درون برنامه‌ای اپل را نادیده گرفته و از پرداخت 30 درصد کمیسیون اجتناب کرده، از اپ استور حذف شد.

اپیک گیمز از اپل به خاطر انحصارطلبی شکایت کرده بود. قابل ذکر است که اپل با تحقیقات ضد انحصاری کمیته قضایی مجلس نمایندگان ایالات متحده مواجه شده بود. همچنین اپل برنامه مشخصی برای کاهش مالیات اپ استور برای توسعه دهندگان ندارد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420