لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپلیکیشن اپل پادکست در پورشه تایکان عرضه شد

اپلیکیشن اپل پادکست در پورشه تایکان عرضه شد

پورشه تایکان اولین ماشینی است که با برنامه اپل پادکست بومی و همراه با متن آهنگ‌های در حال پخش عرضه شده است.

کمپانی آلمانی پورشه ماشین تمام الکتریک مدل تایکان خود را با برنامه بومی اپل پادکست ارائه کرده است. مالکین می‌توانند به کتابخانه اپل با 1.5 میلیون محتوای صوتی دسترسی داشته و حتی می‌توانند در روند پخش پادکست‌ها نیز تغییر ایجاد کنند.

همچنین سیستم سرگرمی تایکان از قابلیت شعر در اپل موزیک پشتیبانی می‌کند که در نمایشگر سمت مسافر نمایش داده خواهد شد. پورشه می‌گوید که این ویژگی‌ها در ماشین‌های تایکان جدید وجود دارد و قرار است در ژانویه 2021 آماده عرضه به صاحبان این اتومبیل‌ها شود.

این کمپانی قبلاً به روش دیگری اپل پادکست را در پورشه مدل تایکان تعبیه کرده بود به این صورت که از Apple CarPlay در گوشی آیفون به سیستم پخش تایکان قابل انتقال و پخش بوده ولی در برنامه بومی جدید بدون اتصال به آیفون می‌توان پادکست را در سیستم ماشین اجرا و گوش کرد. به عبارتی برنامه اپل پادکست در مدل جدید پورشه از طریق اتصال به اطلاعات داخلی ماشین منتقل و پخش می‌شود، همچنین کاربر می‌تواند با خرید این مدل ماشین به محتوای صوتی خریداری شده خود، برای مدت سه سال دسترسی داشته باشد.

قابل ذکر است که ویژگی شعر اپل موزیک در برنامه قبلی یا CarPlay وجود نداشت. همچنین مالک ماشین تایکان می‌تواند در حال گوش دادن به پادکست، آن را با سایر دستگاه‌های خود و از طریق اپل آیدی همگام کند. گفتنی است که کنترل صدا در ماشین از طریق دستیار صوتی موجود در پورشه پشتیبانی می‌شود.

نکته جالب توجه این است که اولین برنامه‌ای که اپل سال گذشته برای ماشین تایکان پورشه طراحی کرده برنامه اپل موزیک بوده و دومین برنامه اپل پادکست در پورشه است که توسط این کمپانی طراحی و اجرا شده است.

کمپانی پورشه فاقد برنامه پشتیبانی از سیستم عامل اندروید بوده و به همین دلیل کاربران اندروید در این مورد به خصوص، احتمالاً به خوش شانسی کاربران سیستم عامل آی او اس نباشند. به نظر می‌رسد کمپانی پورشه برای ایجاد سیستم سرگرمی ماشین گوگل برنامه‌هایی در دست داشته باشد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420