لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تعطیلی دوباره اپل استورها به خاطر کرونا

تعطیلی دوباره اپل استورها به خاطر کرونا

 شرکت اپل تصمیم گرفته تا برای بار دیگر و به خاطر موج‌های جدید شیوع ویروس کرونا فروشگاه‌های خود را تعطیل کند. تعطیلی اپل استورها در برخی از کشورها تا چهار هفته ادامه خواهد داشت.

شرکت اپل رسماً اعلام کرده که شعبه‌های اپل استور در کشور انگلستان تا چهار هفته آینده تعطیل هستند. این تصمیم به خاطر دستور دولت کشورهای اروپایی اتخاذ شده که طی آن درخواست شده تا فروشگاه‌های غیرضروری کار خود را به‌صورت موقت تعطیل کنند.

تعطیلی اپل استورها این بار در بسیاری از کشورهای اروپایی به خاطر موج جدید شیوع کرونا رخ می‌دهد که باعث شده تا بسیاری از کاربران اروپایی امکان خرید محصولات این شرکت را نداشته باشند. این در حالی است که شرکت اپل در زمان اوج فروش محصولات خود در سال قرار دارد و به‌تازگی فروش آیفون 12 و آیفون 12 پرو را آغاز کرده است.

اپل در آینده نزدیک نیز تصمیم به عرضه آیفون 12 پرو مکس و آیفون 12 مینی دارد، با این حال تعطیلی‌های رخ داده ممکن است باعث شود تا بسیاری از کاربران در سراسر دنیا امکان خرید این محصولات را نداشته باشند و برای مدت زمان بیشتری مجبور به صبر برای خرید آن‌ها باقی بمانند.

تعطیلی اپل استورها اولین باری نیست که اتفاق میافتد. تا پیش از این نیز شرکت اپل در زمان اوج شیوع کرونا در سراسر جهان اقدام به بستن فروشگاه‌های خود در سراسر جهان کرده بود. تعطیلی اپل استورهای چین و دیگر کشورهای شرق آسیا در کنار اروپا و آمریکا باعث شده بود تا بسیاری از محصولات این شرکت کمیاب یا حتی نایاب شوند.

همین موضوع در نهایت رفته رفته باعث شده بود تا شرکت اپل فروش کمتری نسبت به سال‌های گذشته را تجربه کند و سال 2020 با دردسرهای بسیاری برای شرکت اپل و دیگر کمپانی‌های فعال در حوزه فناوری همراه باشد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420