لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مقایسه آیفون 12 با آیفون 12 پرو :: قسمت دوم

مقایسه آیفون 12 با آیفون 12 پرو :: قسمت دوم

 

آیفون 12 و آیفون 12 پرو هر دو با یک سایز طراحی و تولید شده‌اند. نمایشگر این دو تلفن هوشمند هر دو با سایز 6.1 اینچ تولید شده‌اند. اما این دو محصول جدید اپل، تفاوت‌های قابل توجهی با هم دارند که در قسمت اول این مطلب به برخی از آن‌ها اشاره کرده‌ایم و حالا به برخی دیگر از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

لنز LiDAR یک اسکنر سه بعدی در جیب شم


اسکنر LiDAR یک ابزار کاربردی برای علاقه‌مندان به عکاسی و استفاده از اپلیکیشن‌های واقعیت افزوده است. این لنز از برنامه واقعیت افزوده پشتیبانی می‌کند و می‌تواند اسکن دقیقی از عمق فضای اطراف را ارائه دهد. همچنین این لنز که در آیفون 12 پرو ارائه شده، می‌تواند کارهای شبیه اندازه گیری قد یک شخص را انجام داده که به هر حال این موارد برای زیبایی استفاده می‌شود و اکثر افراد بدون این قابلیت‌ها هم می‌توانند از عکاسی خود لذت ببرند.

در صورتی که شخصی فقط می‌خواهد با شرایط نور استاندارد عکس‌های عالی بگیرد و به برنامه واقعیت افزوده نیازی نداشته باشد، آیفون 12 پرو ارزش ارتقا ندارد. 

حضور A14 Bionic با قدرت سخت افزاری متفاوت

هر دو مدل آیفون 12 و 12 پرو از تراشه A14 بهره‌مند شده‌اند، ولی نسخه 12 پرو دارای 6 گیگابایت حافظه رم است و آیفون 12 با 4 گیگابایت حافظه رم ارائه شده است. ممکن است این میزان تفاوت در حافظه رم برای عده‌ای از کاربران مهم نباشد؛ اما می‌تواند دلیلی بسیار مهمی برای کسانی باشد که به حداکثر کارایی و عمر طولانی دستگاه اهمیت می‌دهند.  

مقایسه قیمت و نتیجه گیری


هنگام خرید آیفون، توجه به ذخیره سازی و قیمت اهمیت زیادی دارد. برچسب قیمت 799 دلار برای آیفون 12 با 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی ممکن است نیاز برخی افراد را برآورده نکند برای این منظور می‌توان با خرید 128 گیگابایت اضافه با قیمت 50 دلار به این نیاز پاسخ داد در واقع با پرداخت 850 دلار به فضای ذخیره سازی آیفون 12 پرو با 999 دلار خواهید رسید.

مرز باریکی میان قابلیت‌های این دو مدل آیفون وجود دارد؛ ویژگی‌هایی مثل نمایشگر OLED با محافظ سرامیکی، دوربین TrueDepth با فیس آیدی و ناچ، 5G، عمر باتری، مقاومت به آب و تراشه A14 که در هر دو مدل دیده می‌شود. اکثر افراد با آیفون 12 احساس رضایت دارند اما برخی دیگر می‌خواهند از حداکثر کارایی و دوربین با ویژگی‌های بهتری برخوردار باشند به همین دلیل آیفون 12 پرو را خریداری می‌کنند. لازم به ذکر است که دوربین آیفون 12 پرو مکس حتی با تجهیزات و قابلیت‌های بیشتر و بهتری ارائه خواهد شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420