لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مقایسه آیفون 12 با آیفون 12 پرو :: قسمت اول

مقایسه آیفون 12 با آیفون 12 پرو :: قسمت اول

 آیفون 12 و آیفون 12 پرو به تازگی عرضه شده‌اند و حالا بسیاری از کاربران می‌خواهند تفاوت این دو تلفن هوشمند را بدانند. در این مطلب به مقایسه آیفون 12 با آیفون 12 پرو خواهیم پرداخت.

تا پیش از این وجه اشتراک و تمایز هر دو آیفون به طور خیلی مشخص و واضح نشان داده شده تا کاربران بتواند آیفون مناسب خود را انتخاب و خریداری کند. البته باید در نظر گرفت که قیمت پرو 200 دلار گران‌تر است.

طراحی اولیه هر دو آیفون به لحاظ سایز و نمایشگر OLED شبیه هم هستند. یک تفاوت مهم به قاب فولادی ضد زنگ آیفون 12 پرو و گلس مات پشت آن مربوط می‌شود؛ در حالی که در آیفون 12 از قاب آلومینیومی استفاده شده و گلس پشتی آن براق است. 

مقایسه ظاهری آیفون 12 پرو با مدل ارزان قیمت‌تر

در مقایسه وزن آیفون 12 پرو با آیفون 12 می‌توان دید که قاب ضد زنگ آیفون 12 پرو سنگین‌تر و با قابلیت اثر انگشت بوده و از سطح بالاتری برخوردار است؛ در حالی که آیفون 12 به طور قابل ملاحظه‌ای سبک‌تر و با تنوع رنگ بیشتری ارائه شده که شامل رنگ‌های آبی، قرمز، سبز، سفید و سیاه یا گرافیت، نقره‌ای است و گفتنی است که رنگ طلایی فقط برای آیفون 12 پرو در نظر گرفته شده است.

دوربین آیفون 12 پرو، مهم‌ترین برگ برنده آن


تفاوت مهم دیگر این دو تلفن هوشمند در دوربین آن‌ها نهفته است. دوربین آیفون 12 پرو دارای سه لنز و یک اسکنر LiDAR بوده ولی دوربین آیفون 12 با دو لنز واید و الترا واید دقیقاً شبیه به پرو عرضه شده ولی فاقد لنز تله فوتو و اسکنر LiDAR است.

لنز تله فوتو برای افرادی که مرتباً از زوم اپتیکال 2 برابر یا بزرگنمایی دو برابر استفاده می‌کنند کاربرد بیشتری دارد اما اکثر کاربران به لنز واید علاقه بیشتری دارند. اسکنر لیدار موجب بهبود عکاسی در نور کم می‌شود به خصوص برای افرادی که به عکاسی در شب علاقه دارند در نور ضعیف سرعت فوکوس را به خودکار افزایش می‌دهد؛ در حالی که این ویژگی برای افرادی که عادت به عکاسی در روز دارند موضوع مهمی به حساب نمی‌آید.

برای مطالعه تفاوت‌های بیشتر در مقایسه آیفون 12 و آیفون 12 پرو قسمت دوم این مطلب را مطالعه کنید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420