لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سرویس اپل وان آماده عرضه به صورت عمومی شد

سرویس اپل وان آماده عرضه به صورت عمومی شد

 سرویس اپل وان که در جریان کنفرانس اپل رونمایی شده بود، از اول نوامبر 2020 برای کاربران آماده عرضه شد و در دسترس قرار گرفته است.

اپل اعلام کرده که سرویس اپل وان امروز عرضه شده است و اپل فیتنس پلاس نیز تا اواخر سال 2020 عرضه خواهد شد.

ادی کیو مدیر ارشد بازاریابی نرم افزار و خدمات اینترنتی اپل گفت که سرویس اپل وان امکان استفاده و لذت بردن از سرویس‌های اشتراکی را برای کاربران آسان‌تر کرده است. این خدمات شامل اپل موزیک، اپل تی وی پلاس، اپل آرکید، آیکلود و موارد بیشتر میشوند. او همچنین اضافه کرد که با خرید یک اشتراک ساده اپل وان می‌توانید به بهترین سرگرمی‌های اپل با دستگاه دلخواه دسترسی پیدا کنید.

در حال حاضر سه بسته اشتراکی اپل وان وجود دارد که شامل این موارد بوده و کاربر می‌تواند از بین آنها انتخاب کند.

  • انفرادی که شامل اپل موزیک، اپل تی وی پلاس، اپل آرکید و 50 گیگابایت فضای ذخیره سازی ابری با پرداخت 14,95 دلار ماهیانه است.
  • خانوادگی که شامل اپل موزیک، اپل تی وی پلاس، اپل آرکید و 200 گیگابایت فضای ذخیره سازی ابری با پرداخت 19.95 دلار ماهیانه که می‌توان در میان 6 نفر اعضای خانواده به اشتراک گذاشت.
  • سرویس ویژه که شامل اپل موزیک، اپل تی وی پلاس، اپل آرکید، اپل نیوز پلاس، اپل فیتنس پلاس و 2 ترابایت فضای ذخیره سازی ابری با پرداخت ماهیانه 29.95 دلارکه می‌توان در میان 6 نفر اعضای خانواده به اشتراک گذاشت.

قابل ذکر است که اپل وان شامل 30 روز دوره آزمایشی رایگان برای هر سرویسی که مشتریان تا به حال دریافت نکرده‌اند. در این حالت مشتریان هر ماه یک فاکتور دریافت کرده که می توانند به آسانی و در هر زمان آن را تغییر داده یا لغو کنند.

با استفاده از برنامه خانواده یا سرویس ویژه، حداکثر شش نفر از اعضای خانواده می‌توانند با حساب و تنظیمات شخصی خود به همه خدمات موجود دسترسی داشته باشند. کاربران می‌توانند برای خرید گیفت کارت اپل و دسترسی به سرویس اپل وان به Applenic مراجعه کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373