لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مشکل آیکلود برای برخی از کاربران دردسر ایجاد کرد

مشکل آیکلود برای برخی از کاربران دردسر ایجاد کرد

 تعدادی از کاربران محصولات اپل در سراسر جهان اعلام کرده‌اند که با مشکل آیکلود در طول چند ساعت گذشته مواجه شده‌اند و این موضوع باعث شده تا برخی از کارها امکان اجرا نداشته باشد.

بر اساس این گزارش‌ها از طرف کاربران منتشر شده و وب سایت Apple Insider آن‌ها را بازتاب داده، بسیاری از سرویس‌های آنلاین اختصاصی شرکت اپل نظیر ذخیره سازی ابری آیکلود، بخش مدیری پسوردهای KeyChain و بخش Find My با مشکلات بسیار زیادی مواجه شده است. این مشکل در بسیاری از کشورهای جهان دیده شده و کاربران امکان دسترسی و مدیریت اپل آیدی خود را به روش‌های تائید شده نداشته‌اند.

این مشکل در حال حاضر برای بسیاری از کاربرانی که گزارش آن را داده بودند برطرف شده است، با این حال برخی از کاربران همچنان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. در حقیقت سرورهای اصلی مربوط به دیتاسنترهای شرکت اپل با مشکلات متعددی مواجه شده بودند و امکان ارائه خدمات را به کاربران نداشته‌اند.

بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که این مشکل در حال حاضر برای بسیاری از کاربران برطرف شده است، با این حال تعداد کمی از کاربران همچنان با این مشکل مواجه هستند. تنها راه کار برای برطرف شدن و دسترسی دوباره کاربران به آیکلود، انتظار برای برطرف شدن این مشکل است.

این مشکل به احتمال زیاد تا چند ساعت دیگر به طور کامل برطرف می‌شود و کاربران می‌توانند برای بار دیگر به صورت بهینه و کاربردی از سرویس‌های آیکلود استفاده کنند.

سرویس‌های آیکلود یکی از حیاتی‌ترین بخش‌های کاربردی دستگاه‌های اپل است که در صورت عدم کارکرد، روند استفاده و تجربه کاربری از دستگاه‌های تولید شده توسط شرکت اپل را با اختلال مواجه می‌کند. با توجه به این موضوع به کاربران توصیه می‌شود که اگر در طول چند ساعت گذشته با عدم کارکرد درست اپلیکیشن Find My و بخش‌های دیگر مواجه شده‌اند، برای دست کم یک روز منتظر باقی بمانند تا مشکل دیتاسنترهای آیکلود برطرف شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420