لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فروش اپل واچ رکورددار درآمد شرکت اپل شد

فروش اپل واچ رکورددار درآمد شرکت اپل شد

 میزان تقاضا برای پوشیدنی‌های هوشمند و اکسسوری‌های اپل از جمله فروش اپل واچ که قبلاً در دسته محصولات جانبی اپل قرار داشت رکورددار درآمد این شرکت در سه ماهه آخر سال مالی 2020 شده است.

اپل با درآمد 7.9 میلیارد دلاری از فروش این محصولات 21 درصد از 6.5 میلیارد دلار در سه ماهه مشابه در سال قبل بیشتر درآمد داشته است.

«لوکا مائستری» مدیر مالی اپل گفت که اپل رکورد سه ماهه سپتامبر را در همه دسته‌های پوشیدنی‌های هوشمند شکسته است. فروش اپل واچ و دسته پوشیدنی‌های هوشمند اپل شامل ایرپاد، ایرپاد پرو و هدفون‌های بیتس بر اساس رده بندی مجله Fortune به اندازه حجم فروش 130 شرکت برآورد شده است.

با معرفی و عرضه و فروش اپل واچ سری ششم و اس ای در سپتامبر سال جاری، 75 درصد از مشتریان خریدار اپل واچ جدید بودند. حتی به این موضوع اشاره شده که اپل واچ در بین افرادی که تا به حال اپل واچ استفاده نکرده‌اند رشد فروش قابل توجهی داشته است.

اپل طی یک تماس، مشارکت جدید Lumi Health را با دولت سنگاپور اعلام کرد که این همکاری درزمینهٔ طراحیبرنامه جدید اپل واچ برای تشویق رفتارهای سلامتی است.

گفتنی است از 2015 که این ساعت های هوشمند عرضه شده، اپل در فروش اپل واچ یا ساعت‌های هوشمند صدر نشین بوده است. البته یک استثنا در سال 2018 وجود دارد که شرکت چینی شیائومی در آن سال با معرفی نسل جدید دستبند هوشمند Me Band 3 توانست رکورد اپل را برای مدت کوتاهی بشکند.

قابل ذکر است که در طول سال‌های 2015 تا 2020 اپل نام خود را به عنوان بزرگ‌ترین فروشنده ساعت‌های هوشمند مچی ثبت کرده است. تیم کوک مدیر عامل اپل در سپتامبر سال 2017 ادعا کرده که فروش اپل واچ بیشتر از فروش ساعت‌های مچی کلاسیک سوئیسی است.

در حال حاضر اپل با فروش رکورددار اپل واچ سری جدید در حال تصاحب بازار ساعت‌های مچی سوئیسی است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373