لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مشکل عدم اتصال اپل واچ به آیفون در iOS 14 شایع شده است

مشکل عدم اتصال اپل واچ به آیفون در iOS 14 شایع شده است

گزارش‌های متعدد کاربران حاکی از آن است که مشکل عدم اتصال اپل واچ به آیفون در iOS 14 شایع شده است و بسیاری از کاربران از این موضوع ابراز نارضایتی کرده‌اند.

این مشکل زمانی شایع می‌شود که آیفون در حال اجرای آی او اس 14 به بعد باشد و اپل واچ، نسخه واچ او اس 7 به بعد را دریافت نکرده باشد و در عین حال اتصال بین دو دستگاه نیز قطع شده باشد.

این مسئله در حال حاضر هیچ راه حلی ندارد و ادعایی نیز از طرف اپل برای برطرف کردن آن منتشر نشده است. با توجه به این موضوع توصیه می‌شود تا در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام به آپدیت اپل واچ به نسخه WatchOS 7 کرده و جدیدترین به روز رسانی آن را دریافت کنید.

گفتنی است که این مشکل زمانی رخ می‌دهد که اپل واچ و آیفون از یکدیگر Unpair شود و در صورت متصل بودن، کارکرد آن‌ها حتی در نسخه‌های عادی نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

با این حال بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که شرکت اپل در آینده نزدیک اقدام به انتشار آپدیت‌های جدید برای برطرف کردن این مشکل خواهد کرد. لازم به ذکر است که در حال حاضر برای کاربرانی که با این مشکل روبرو شده‌اند هیچ کاری نمی‌توان کرد و باید منتظر عرضه آپدیت‌های جدید از طرف شرکت اپل بود تا مشکل یاد شده برطرف شود.

گفتنی است که بررسی‌های اولیه اِن آی سی حاکی از آن است که اپل واچ سری 1 این مشکل را بیشتر از خود بروز می‌دهد و با اتصال با آی او اس 14 چالش‌های زیادی دارد. 

نسخه های جدید سیستم عامل های شرکت اپل از سپتامبر 2020 آماده عرضه به کاربران شده است و حال رفته رفته مشکلات کاربری آنها در حال مشخص شدن و برطرف شدن است. به همین دلیل از کاربران درخواست میشود تا آپدیت های نهایی مربوط به این مشکلات را به محض انتشار دانلود و نصب کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373