لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تیم کوک به فروش آیفون 12 خوش بین است

تیم کوک به فروش آیفون 12 خوش بین است

تیم کوک مدیر عامل اپل در مصاحبه‌ با خبرگزاری CNBC درباره فروش آیفون 12 اظهار خوش بینی کرده است.

او همچنین به پشتیبانی 5G، تبلیغات اپراتور و افزایش سطح مشتریان وفادار به عنوان برخی از دلایل محبوبیت آیفون جدید اشاره می‌کند.

طبق اظهارات تیم کوک داده‌های اولیه فروش آیفون 12 واقعا خوب به نظر می‌آید. بر اساس گزارش‌های مالی تیم کوک به این اشاره می‌کند که بیشترین اهداف برای تولید مدل‌های آیفون 12 تا به حال به عمل آمده است. او همچنین ادعا کرده که فناوری 5G فرصتی است که یکبار در یک دهه اتفاق افتاده و هیجان فوق‌العاده‌ای برای آن وجود دارد. کوک ادعا کرده که اپل شروع خوبی برای فروش آیفون ها داشته است.

فروش آیفون 12 در واقع شامل نتایج مالی سه ماهه اول سال 2021 در نظر گرفته خواهد شد به جای سه ماهه آخر سال جاری و از طرفی اپل از ارائه جزئیات برای سه ماهه اول 2021 خودداری می کند. البته تیم کوک به دلیل عدم ارائه راهنما یا پرداختن به جزئیات اشاره کرده که دلیل آن به ادامه بحران جهانی همه گیری کرونا برمی‌گردد که منجر به عدم اطمینان شده و بهر حال شرایط برای ارائه راهنما مناسب نیست.

نکته حائز اهمیت این است که فروش آیفون 12 در چین کاهش یافته که یک نقطه ضعف برای اپل در نظر گرفته می شود. این نکته اشاره می‌کند به فروش آیفون در این منطقه که از 11.13 میلیارد دلار در سال 2019به 7.95 میلیارد دلار کاهش یافته است.

او با اعتماد به نفس می‌گوید که این وضعیت در سه ماهه آینده عوض می‌شود. همچنین درصد بزرگتری از در‌آمد چین شامل فروش آیفون‌های جدید می‌شود. شاید به همین دلیل باشد که با رشد منفی مواجه شده‌ایم ولی مطمئن هستیم که در سه ماهه اول سال جدید رشد خواهیم کرد.

اخیرا اپل نتایجی از رکورد سه ماهه آخر سال جاری با سود 12.7 میلیارد دلاری از فروش 64.7 میلیارد دلار گزارش کرده و این در حالی است که درآمد سرویس‌ها بالاترین قیمت را دارد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373