لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اطلاعات جدیدی از مک بوک پرو 16 اینچ 2020 در کدهای بتای macOS پیدا شد

اطلاعات جدیدی از مک بوک پرو 16 اینچ 2020 در کدهای بتای macOS پیدا شد

مک بوک پرو 16 اینچ 2020 یکی از پرچالش‌ترین و پرسروصداترین محصولات آینده شرکت اپل است و حالا اطلاعات جدیدی از این محصولات در کدهای بتای maOS Big Sur پیدا شده است.

توسعه دهندگانی که به تازگی اقدام به دانلود و نصب نسخه بتای مک بوک او اس 11.0.1 کرده‌اند، در بخش Library این نسخه جدید تعدادی فایل مربوط به سخت افزارهای ویژه مک او اس پیدا شده است که می‌تواند نشان دهنده حضور مک بوک پرو 16 اینچ 2020 در میان دستگاه‌های پشتیبانی شده در نسخه نهایی این سیستم عامل باشد.

اکانت HackerTech در توییتر خود تصاویر مربوط به حضور این فایل‌ها را در نسخه نهایی منتشر کرده است. این فایل‌ها در زیر شاخه /System/Library قرار دارد. 

این اطلاعات توسط وب سایت 9to5mac نیز بررسی و مورد تائید قرار گرفته است که نشان می‌دهد که قایلی با عنوان MacHardwareTypes-2020d.bundle در لیست مک بوک‌های 16 اینچ قرار گرفته است. هر چند که این فایل به صورت خام و بدون اطلاعات داخلی است، اما می‌توان حضور آن را به معرفی مک بوک پرو 16 اینچ 2020 مربوط دانست.

شرکت اپل اعلام کرده که تا پیش از پایان یافتن سال 2020 میلادی از مک بوک‌های جدیدی مبتنی بر پردازنده‌های اپل سیلیکون رونمایی می‌کند و بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که این محصولات در حقیقت از دسته بندی مک بوک پرو 16 اینچ خواهند بود.

تیم کوک نیز به عنوان مدیر عامل اجرایی شرکت اپل در جریان گزارش مالی این شرکت به سهام داران تأکید کرده که شرکت اپل هنوز محصولات زیادی را برای عرضه در سال 2020 میلادی در اختیار دارد و همین موضوع باعث می‌شود تا بسیاری از تحلیلگران انتظار معرفی و عرضه مک بوک‌های جدید مبتنی بر اپل سیلیکون را داشته باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420