لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تولید آیفون 12 باعث افزایش آلودگی هوا می‌شود

تولید آیفون  12 باعث افزایش آلودگی هوا می‌شود

بر اساس اطلاعات مربوط به کیفیت هوا در شهرهای چین که مراکز تولیدی اپل در آن‌ها مستقر است، تولید آیفون 12 با افزایش آلودگی هوا در چین ارتباط دارد.

گزارش‌های منتشر شده از خبرگزاری CNBC به کیفیت هوای برخی شهرهای چین اشاره می‌کند که ارتباط مستقیمی با افزایش فعالیت‌های صنعتی مرتبط با تولید آیفون 12 دارد.

تحلیلگران از داده‌های ردیابی کیفیت هوای شهرهایی مثل «ژنگژو» که محل اصلی تولیدات اپل برای کمک به پروژه فروش آیفون 12 است، استفاده کردند.

تحلیلگران از یک پلتفرم غیرانتفاعی در حوزه محیط زیست که مشغول جمع آوری و انتشار داده‌های کیفیت هوا در چین است، استفاده و سطح دی اکسید نیتروژن را ردیابی کردند. به نظر می‌رسد این شاخص سطح اول فعالیت‌های صنعتی به خصوص در شهرهای چین با وجود کارخانه‌های تولید کننده است. البته سهم اپل در این بخش قابل ملاحظه است.

اطلاعات به دست آمده از داده‌های کیفیت هوای شهر ژنگژو چین که به شهر آیفون معروف است، نشان می‌دهد کهسطح آلودگی هوا ناشی از آلودگی صنعتی رو به افزایش است که با توجه به افزایش سفارش‌ها و تولید انبوه آیفون پیش می‌رود.

در شهر«شنژن» چین برای اولین بار تولیدات صنعتی در اوایل سپتامبر افزایش داشته است. در شهر «چنگدو» تحلیلگران یافتند که فعالیت‌های صنعتی در روزهای اخیر افزایش یافته است. در حالی که در شهر «چونگ کینگ» تولیدات صنعتی در روزهای اخیر افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته که البته بعد از نوسان در ماه سپتامبر به چشم می‌خورد.

گزارش‌های منتشر شده حاکی از عملکرد بالای آیفون 12 و آیفون 12 پرو است چرا که منجر به افزایش سفارش از طرف اپل شده است.متأسفانه شهرهای قید شده به دلیل افزایش تقاضا و سفارش‌های اپل برای تولید انبوه آیفون جدید، با موج عظیمی از آلودگی هوای ناشی از فعالیت‌های صنعتی مواجه شده‌اند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420