لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپلیکیشن تشخیص سرفه به درمان سریع‌تر کرونا کمک می‌کند

اپلیکیشن تشخیص سرفه به درمان سریع‌تر کرونا کمک می‌کند

 محققان دانشگاه MIT اعلام کرده‌اند که با استفاده از تکنیک‌های مبتنی بر یادگیری ماشینی، نرم افزاری را توسعه داده‌اند که می‌تواند روی یک اپلیکیشن تشخیص سرفه پیاده سازی شود و به صورت زودهنگام نشانه‌های کرونا را در بدن افراد نشان دهد.

این ابزار با استفاده از آنالیز صدای سرفه می‌تواند احتمال ابتلای افراد به کویید 19 را تشخیص دهد. محققان MIT در طول بررسی‌های خود از یک آیفون برای تشخیص زودهنگام کرونا استفاده کرده‌اند و از این طریق توانسته‌اند یک مقاله پیشنهادی را به مجله مهندسی، پزشکی و زیست شناسی IEEE ارائه دهند.

در این مقاله به توسعه یک مدل جدید در هوش مصنوعی اشاره شده که می‌تواند با آنالیز صدای سرفه ابتلای فرد به کرونا را تشخیص دهد. این الگوریتم هوش مصنوعی می‌تواند برای تشخیص زودهنگام افرادی که به تازگی مبتلا شده‌اند و هنوز هیچ نشانه‌ای از ابتلای به کرونا را از خود نشان نداده‌اند را تشخیص دهند و از آن طریق به صورت مستقیم احتمال افراد به این بیماری را اعلام کنند.

در پایان این مقاله ادعا شده که مدل هوش مصنوعی ساخته شده توسط این تیم تحقیقاتی تا 98.5 درصد دقت داشته و حتی با صدای ضبط شده افراد نیز می‌تواند احتمال ابتلای آن‌ها به هوش مصنوعی را تشخیص دهد.

این تیم در حال حاضر بیش از 70 هزار صدای ضبط شده از سرفه افراد را دریافت کرده و با جمع آوری و اندازه گیری آن‌ها تلاش کرده‌اند تا به صورت هوشمندانه ابتدای سریع افراد به کووید 19 را تشخیص دهند. این الگوریتم همچنین توانسته 200 هزار نمونه از سرفه افراد را آنالیز کند و از آن‌ها 2500 فرد مبتلا به کرونا را به درستی تشخیص دهد. این در حالی است که هیچ یک از این افراد نشانه‌های عادی مربوط به کرونا را از خود بروز نداده بودند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420