لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کاهش جایگاه رکورد فروش آیفون در بازار جهانی

کاهش جایگاه رکورد فروش آیفون در بازار جهانی

 در سه ماهه سومسال جاری میلادی رکورد فروش آیفون به جایگاه چهارم سقوط کرده و شیائومی جایگاه سوم را کسب کرده است.

بنابر اطلاعات جدید منتشر شده توسط موسسه تحلیلی IDC، در سه ماهه سوم سال جاری میلادی رکورد فروش آیفون10.6 درصد کمتر از سال گذشته بوده که برای اولین بار بعد از شیائومی قرار گرفته است.

این گزارش نشان می‌دهد که اپل در رتبه چهارم تولید کنندگان گوشی هوشمند برای رکورد فروش آیفون قرار دارد و این اولین بار است که اپل در رده چهارم و بعد از شیائومی، هواوی و سامسونگ قرار گرفته است.

در این گزارش اعلام شده که رکورد فروش آیفون در سه ماهه سوم امسال 41.2 میلیون واحد بوده که 5 میلیون کمتر از فروش آیفون در سه ماهه سوم سال گذشته بوده است. با توجه به این موضوع، ممکن است به دلیل تاخیر در عرضه آیفون 12 که معمولا در سه ماهه سوم بوده، فروش آیفون افت کرده باشد.

همچنین IDC انتظار دارد که شاهد رشد اپل برای کسب سهم بیشتری از بازار گوشی‌های هوشمند در سه ماهه چهارم باشد زیرا تقاضای اولیه آیفون 12 و پیشنهادهای بزرگ تجاری از شرکت‌های مهم به خصوص در ایالات متحده بسیار قابل توجه بوده است.

در این گزارش به سهم بازار و میزان فروش گوشی‌های هوشمند شرکت‌هایی که در جایگاه اول تا سوم قرار گرفته‌اند، اشاره شده است. شرکت سامسونگ با داشتن سهم 22.7 درصدی از بازار توانسته 80 میلیون گوشی هوشمند را به فروش برساند. هواوی با کسب سهم 14.7 درصد نسبت به سال گذشه با افت 40 درصدی مواجه شده بود. شرکت ویوو هم با سهم 8.9 درصدی از بازار گوشی هوشمند در جایگاه پنجم قرار گرفته است.

نکته جالب توجهی که به چشم می‌خورد سبقت گرفتن شیائومی از اپل است که به رده سوم صعود کرده و سهم 13.1 درصد بازار را به خود اختصاص داده و می‌توان گفت رشد 42 درصدی داشته است. شاید موفقیت اخیر شیائومی مدیون بازار چین و هند باشد.

این طور به نظر می‌رسد که به طور کلی بازار گوشی هوشمند در دنیا تا 1.3 درصد در سه ماهه سوم سال 2020 افت داشته است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420