لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چالش مهم برای اجرای بازی در آیفون 12 پرو چیست؟

چالش مهم برای اجرای بازی در آیفون 12 پرو چیست؟

بررسی‌های اولیه از باتری آیفون‌های جدید حاکی از آن است که گیمرها برای اجرای بازی در آیفون 12 پرو با چالش بسیار ویژه‌ای مواجه است.

وب سایت PhoneArena به تازگی اعلام به بررسی باتری آیفون 12 پرو کرده است و قدرت پردازنده A14 Bionic و باتری آن را برای اجرای بازی‌های مختلف مورد بررسی قرار داده است. بر اساس بررسی‌های این وب سایت، اجرای بازی در آیفون 12 پرو آن هم با پردازنده A14 Bionic و باتری 2815 میلی آمپر ساعتی با چالش‌های بسیار ویژه‌ای همراه است.

هر چند که اپل در توسعه تراشه جدید اقدام به بهبود پردازش مرکزی تا 50 درصد و بهینه سازی قابل توجه پردازش گرافیکی تا حد قابل توجهی کرده، اما مصرف نسبتاً زیاد باتری باعث شده و ظرفیت کمتر آن باعث شده که اجرای بازی در آیفون 12 پرو برای گیمرها تا حدودی ناامیدکننده‌تر از نسل‌های پیشین باشد.

در تست باتری آیفون‌های جدید مشخص شده که آیفون 12 پرو توان کارکرد تا 12 ساعت و 33 دقیقه را دارد که نسبت به محصولات هم نسل و نسل پیشین خود عملکرد بهینه‌ای دارد. با این حال این موضوع در مورد اجرای بازی در آیفون 12 پرو کمی متفاوت است. 

باتری آیفون 12 پرو قدرت بسیار مناسبی برای پخش مداوم ویدیو دارد.

 نتایج شوکه کننده در مورد اجرای بازی در آیفون 12 پرو در تست بازی‌هایی نظیر Call of Duty Mobile و ماین کرفت حاکی از آن است که آیفون 12 و آیفون 12 پرو تا حدودی حرارت قابل توجهی را تولید می‌کنند و با سرعت بیشتری باتری را مصرف می‌کنند.

این موضوع در نهایت باعث می‌شود تا در زمان کمی شارژ باتری به طرز قابل توجهی کاهش پیدا کند و این موضوع باعث روند کند شدن و دردسرهای بسیار زیادی برای کاربران خواهد شد.

نتایج تست بازی در آیفون 12 پرو شوکه کننده است.

به‌خصوص که بسیاری از علاقه‌مندان به بازی تمایل به اجرای بی‌وقفه بازی‌ها دارند و این موضوع تأثیر بسیار بدی روی تجربه کاربری آن‌ها ایجاد می‌کند. این موضوع همچنین باعث شده تا بسیاری از کاربران که طرفدار اجرای بازی در آیفون 12 پرو هستند به دنبال استفاده مداوم از پاور بانک باشند.

البته اپل ممکن است با آپدیت‌های نرم افزاری اقدام به بهینه سازی روند اجرای بازی‌های مختلف کند و در آینده نزدیک این مشکل به طور کامل برطرف شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373