لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل برای تولید و فروش آیفون 12 ممکن است با مشکل مواجه شود

اپل برای تولید و فروش آیفون 12 ممکن است با مشکل مواجه شود

 گزارش‌های متعدد منتشر شده حاکی از آن است که مشکلات تأمین قطعات باعث شده تا اپل برای تولید و فروش آیفون 12 ممکن است با چالش‌های زیادی مواجه شود.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، چندین محصول اپل شامل آیفون 12، کامپیوترهای مک، آیپدها و برخی از مدل‌های اپل واچ با چالش کمبود قطعه در تولید مواجه شده‌اند. تیم کوک نیز در جریان آخرین گزارش مالی این شرکت در جریان روز پنجشنبه ضمن تائید این موضوع اعلام کرده که شرکت اپل «با سختی هر چه تمام‌تر» در حال کار برای تأمین قطعات مورد نظر است.

این موضوع ممکن است در آینده باعث شود تا اپل در تولید و فروش آیفون 12 با مشکلات زیادی مواجه باشد. اپل در حال حاضر سفارش‌های زیادی برای تولید انبوه بسیاری از محصولات خود را به شرکت‌های تأمین کننده ارائه داده است و قرار است تا پایان ماه نوامبر حجم عظیمی از کمبودهای ایجاد شده جبران شود.

با توجه به این توضیحات می‌توان امیدوار بود که شرکت اپل در تولید و فروش آیفون 12 مینی و آیفون 12 پرو مکس با مشکلی مواجه نباشد.

با این حال تیم کوک اعلام کرده که شرکت اپل در مرز روبرو شدن با کمبود قطعات و محصولات وجود دارد و این شرکت از هر لحاظی تلاش می‌کند تا تهدیدات ایجاد شده را دور بزند و با آن‌ها مقابله کند.

شرکت اپل تصمیم دارد تا در ماه نوامبر فرایند فروش و عرضه آیفون 12 پرو مکس و آیفون 12 مینی را آغاز کند و از همین حالا این شرکت برنامه‌های لازم برای تولید انبوه این محصولات را آغاز کرده است. گفتنی است که عرضه سری تلفن‌های هوشمند آیفون 12 در دو فاز متفاوت به دلیل کاهش میزان قطعات تولیدی بوده است و اپل به خاطر تعطیلی ناشی از کرونا که کارخانه‌ها با آن مواجه بودند، مجبور به انجام چنین کاری شده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420