لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

با خرید اپل وان 4 ترابایت فضای آیکلود دریافت خواهید کرد

با خرید اپل وان 4 ترابایت فضای آیکلود دریافت خواهید کرد

سرویس اپل وان به تازگی آماده عرضه شده و حالا کاربران آیکلود با خرید اپل وان می‌توانند تا 4 ترابایت فضای ذخیره سازی ابری داشته باشند.

بر اساس جدیدترین گزارش سایت MacRumors کاربران آیکلود با خرید اپل وان که اخیراً منتشر شده، می‌توانند تا 4 ترابایت فضای ذخیره سازی را به دست آورند. در حالی که بدون استفاده از این بسته جدید، حداکثر تا 2 ترابایت فضای ذخیره سازی آماده عرضه شده است.

کاربرانی که قصد خرید اپل وان را دارند، می‌توانند 50 یا 200 گیگابایت یا 2 ترابایت فضای ذخیره سازی که شامل سرویس‌های انتخابی می‌شود را داشته باشند. گفتنی است که برای هر فضای ذخیره سازی انتخابی، باید مبلغی مشخص و به صورت ماهیانه از طرف کاربران پرداخت شود.

کاربران برای خرید بسته 50 گیگابایت ماهیانه 14.95 دلار، 200 گیگابایت ماهیانه 19.95 دلار و 2 ترابایت ماهیانه 29.95 دلار پرداخت کنند.

مطابق با اسناد پشتیبانی اپل، کاربرانی که به فضای ذخیره سازی بیشتری نیاز دارند با خرید اپل وان می‌توانند فضای ذخیره سازی آیکلود اضافی بیشتری را در اختیار خود داشته باشند. در واقع می‌توان گفت که کاربران با خرید گران ‌قیمت‌ترین بسته اپل وان به فضای 4 ترابایت دسترسی خواهند داشت.

کاربرانی که یک اپل آیدی جداگانه برای سرویس‌های رسانه‌ای (نظیر اپل موزیکو اپل تی وی پلاس) و آیکلود را در اختیار دارند می‌توانند از هر دو حساب برای اپل وان استفاده کنند ولی گزینه‌ای برای نگه داشتن فضای ذخیره سازی به همان روش سابق وجود ندارد. در این وضعیت برنامه ذخیره سازی اپل وان جایگزین برنامه ذخیره سازی فعلی می‌شود.

اسناد پشتیبانی اپل طرح‌های مختلفی که با مقادیر متفاوت فضای ذخیره سازی آیکلود و برنامه‌های متنوع اپل وان اتفاق می‌افتد را توضیح می‌دهد.

  • اگر اپل وان فضای ذخیره سازی بیشتری نسبت به برنامه‌های فعلی شما فراهم کند، برنامه ذخیره سازی آیکلود فعلی شما حذف شده و هزینه به کاربر عودت داده می‌شود.
  • در صورتی که فضای ذخیره سازی اپل وان معادل با فضای فعلی کاربر باشد، در طول دوره آزمایشی رایگان برنامه آیکلود اپل وان و برنامه فعلی حفظ می‌شود و بعد از اتمام دوره برنامه فعلی حذف خواهد شد.
  • در نهایت اگر فضای ذخیره سازی اپل وان کمتر از فضای فعلی باشد کاربر می‌تواند برنامه آیکلود و آیکلود مربوط به اپل وان را ذخیره کند.

اعضای خانواده که بخشی از گروه اشتراک گذاری خانوادگی هستند می‌توانند به طور جداگانه فضای ذخیره سازی خریداری کرده یا استفاده از فضای ذخیره سازی موجود در اپل وان را انتخاب کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373