لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل با نتفلیکس بر سر پخش فیلم جدید جیمز باند رقابت می‌کند

اپل با نتفلیکس بر سر پخش فیلم جدید جیمز باند رقابت می‌کند

 شرکت اپل ممکن است حق انتشار فیلم جدید جیمز باند با عنوان No Time To Die را دریافت کند و از گوی رقابت را از نتفلیکس برباید.

اپل در تلاش است تا فیلم جدید جیمز باند را از طریق سرویس اپل تی وی پلاس آماده عرضه کند. این فیلم قسمت بیست و پنجم مجموعه آثار سینمایی مربوط به جیمز باند است که قرار است تا آوریل 2021 آماده پخش در سراسر جهان شود. با توجه به تأخیرهای ایجاد شده ناشی از کرونا، شرکت اپل در تلاش است تا بتواند حق پخش این فیلم را از طریق سرویس اپل تی وی پلاس به دست بیاورد.

از طرف دیگر نتفلیکس نیز تلاش دارد تا این نسخه جدید از فیلم‌های جیمز باند را با آماده پخش برای کاربران خود کند. رقابت میان نتفلیکس و اپل تی وی پلاس در نهایت باعث شده تا هر یک از آن‌ها قیمت قابل توجهی را برای عرضه این فیلم پیشنهاد دهند. با این حال تا به امروز صاحب امتیاز این فیلم پاسخ نهایی در مورد فروش آن از طریق بسترهای استریم ارائه نداده است.

بر اساس گفته‌های مدیر MGM، موسسه‌ای که امتیاز پخش این فیلم را بر عهده دارد، اپل و نتفلیکس هر دو برای پخش قسمت جدید جیمز باند پیشنهادهای متعددی را ارائه داده‌اند و هر دو تلاش کرده‌اند تا MGM در نهایت راضی به انتشار این فیلم از طریق بسترهای آنلاین استریم شود.

این در حالی است که شرکت سازنده این فیلم ترجیح می‌دهد تا فیلم را از طریق سینماها آماده پخش کند. با این حال شیوع ویروس کرونا باعث شده تا اکران فیلم‌ها با چالش‌های زیادی مواجه شود و حتی فیلم Tenet کریستوفر نولان که محبوبیت بسیار زیادی را به خود اختصاص داده بود، در نهایت نتواند به اندازه کافی درآمدزایی داشته باشد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420