لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصاحب 50 میلیون دلاری vilynx برای بهینه سازی هوش مصنوعی اپل

تصاحب 50 میلیون دلاری vilynx برای بهینه سازی هوش مصنوعی اپل

 اپل اوایل امسال شرکت توسعه دهنده هوش مصنوعی Vilynx را به منظور بهینه سازی قابلیت‌های ارائه شده در دستگاه‌های خریداری کرده است. یافته‌های این شرکت قرار است به در زمینه بهینه سازی هوش مصنوعی اپل در سرویس‌های مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

بر اساس گزارش جدید بلومبرگ، «Vilynx Inc» یک شرکت سازنده ابزارهای آنالیز ویدیوها با استفاده از هوش مصنوعی است که امتیاز خود را از اوایل امسال به اپل واگذار کرده است. این شرکت اسپانیایی که در شهر بارسلون واقع شده در زمینه توسعه ابزارهای آنالیز محتوای بصری فعالیت می‌کند.

این شرکت، تجزیه و تحلیل ویدیو و تولید تگ‌های هوشمند برای تفسیر و توصیف محتوا را توسعه داده است و در حال ساختن ابزاری جدید است که موجب برقراری ارتباط افراد با محتوای مربوط به آن‌ها می‌شود.

شرکت Vilynx با استفاده از فناوری یادگیری ماشینی و یادگیری عمیق، محتوا را به صورت هوشمندتر تفسیر کرده تا برای تشخیص ناشران آن‌ها مورد استفاده قرار گیرد. استفاده از این سرویس باعث می‌شود تا پیش نمایش یک ویدیوی منحصر به فرد روند کارکرد موتورهای جست و جو را به سمت افزایش بازدیدهای ویدیوی آنلاین تا 125 درصد سوق دهد. این ابزار موجب تعامل طولانی‌تر با ویدیوهای در طول زمان خواهد شد. نکته جالب دیگر اینکه تگ‌های هوشمند با استفاده از این ابزار به طور خودکار به محتوای ویدیویی اضافه می‌شود تا جستجو و کشف محتوا بهبود داده شود.

با کنار هم قرار دادن این موارد، مشخص می‌شود که شرکت سازنده هوش مصنوعی در نهایت راهی به سمت شخصی سازی محتوا را برای همه کاربران ایجاد کرده است.

منابع معتبر اشاره می‌کنند که این معامله با قیمت 50 میلیون دلار به اتمام رسیده است. همچنین به نظر می‌رسد اپل هر از گاهی شرکت‌های فناوری کوچک‌تر را خریداری کرده ولی معمولاً در مورد هدف یا برنامه‌های خود برای آن‌ها توضیحی نمی‌دهد.

اپل با تصاحب فناوری هوش مصنوعی یاد شده می‌تواند فرایند جستجوی ویدیوها در دوربین را بهبود و توسعه ‌بخشد.

اپل در حدود 50 نفر از مهندسین، دانشمندان فناوری اطلاعات و داده، بنیان‌گذار و رئیس بخش فناوری کمپانی Vilynx را برای همکاری با خود نگه خواهد داشت. همچنین احتمالاً اپل دفتر بارسلونای Vilynx را حفظ کرده و آن را به پایگاه تحقیق و توسعه هوش مصنوعی خود تبدیل خواهد کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373