لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اولین آیمک اپل سیلیکون با پردازنده A14T عرضه می‌شود

اولین آیمک اپل سیلیکون با پردازنده A14T عرضه می‌شود

شرکت اپل تصمیم دارد تا اولین آیمک اپل سیلیکون را با پردازنده A14T و ر نیمه اول سال 2021 آماده عرضه به بازار کند.

بر اساس شایعات منتشر شده توسط خبرگزاری The China Times شرکت اپل در تلاش است تا اولین آیمک اپل سیلیکون خود را آماده عرضه کند و به همین دلیل در حال توسعه و ساخت یک پردازنده جدید با عنوان A14T است که زیر ساخته‌ای از خانواده A14 محسوب می‌شود و می‌تواند در دستگاه‌های دسکتاپ شبیه آیمک آماده به کار شود.

این خبرگزاری تأکید کرده که اپل در پروژه‌ای تحت عنوان Mt. Jade در حال توسعه و ساخت پردازنده‌ای شخصی سازی شده برای کامپیوترهای رومیزی است که وظیفه انجام پردازش‌های مرکزی را بر عهده دارد. علاوه بر این، شرکت اپل در تلاش است تا در پروژه‌ای جداگانه با اسم رمز Lifuka یک پردازنده گرافیکی اختصاصی را برای آیمک اپل سیلیکون تولید کند.

گزارش منتشر شده تأکید دارد که هر دو پردازنده یاد شده قرار است با فناوری 5 نانومتری و توسط TSMC تولید و آماده اسمبل در آیمک های جدید شوند. پردازنده A14 از همین حالا در نسل جدید آیپدها و آیفون 12 مورد استفاده قرار گرفته است و حالا قرار است در آینده نزدیک در کامپیوترهای مک نیز شاهد آن‌ها باشیم.

شنیده‌ها حاکی از عرضه یک نسخه جدید از کامپیوترهای مک بوک مبتنی بر اپل سیلیکون در سال 2020 هستند، اما اپل تصمیم دارد تا پردازنده‌های تقویت شده از سری A14 را با عنوان A14T که دارای پردازنده‌های گرافیکی جداگانه هست را در سال 2021 آماده تعبیه در آیمک ها و کامپیوترهای رومیزی خود کند.

آیمک اپل سیلیکون یکی از بلندپروازانه‌ترین پروژه‌های اپل است و باید دید که آیا این محصولات توان رقابت با محصولات مشابه را در بازار جهانی دارند یا اپل همچنان تولید کامپیوترهای مبتنی بر اینتل را ادامه می‌دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420