لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اطلاعاتی از مک بوک مرموز اپل لو رفت

اطلاعاتی از مک بوک مرموز اپل لو رفت

تا قبل از معرفی و رونمایی از کامپیوترهای جدید اپل، اطلاعاتی از مک بوک مرموز اپل منتشر و لو رفته است.

اخیراً لیستی تازه در پایگاه داده Bluetooth SIG مشاهده شده که نشان دهنده یک محصول اپل با عنوان‌B2002 و شماره مدل TBD است.

محصول مورد نظر در دسته کامپیوترهای شخصی ثبت شده که اپل معمولاً در پایگاه داده‌های خود این دسته را برای مک و آیپدهای قبلی استفاده می‌کرد. به همین دلیل پیدا کردن یک محصول خاص مرتبط با این لیست در حال حاضر کار آسانی نیست.

به نظر می‌رسد می‌توان آیپد ایر جدید را که ماه گذشته رونمایی شده به این محصول مرموز نسبت داد. حتی می‌توان به اولین مک بوک سیلیکونی اپل یا هر چیز دیگری اشاره کرد.

همچنین شناسه‌های واجد شرایط طراحی این لیست با لیست‌های قبلی که شامل مک و آیپد بودند، مطابقت دارد ولی چون اشاره دقیقی نمی‌کند، کمک کننده نیست.

این لیست که در 22 اکتبر منتشر شده بود اولین ورود عمومی اپل به پایگاه داده محصولات بلوتوثی اواخر سال 2019 بود. از آن موقع تا کنون، بسیاری از محصولات اپل از همان مشخصه‌های بلوتوثی استفاده می‌کنند. اپل اغلب لیست‌های قبلی خود را در پایگاه داده با محصولات جدیدی که عرضه شده‌اند به راحتی آپدیت می‌کند.

به هر حال شایعه‌های بسیاری منتشر شده که نشان می‌دهد اپل برای معرفی و رونمایی از کامپیوترهای مک با پردازنده سفارشی اپل سیلیکون برنامه ریزی کرده و قرار است در رویداد 17 نوامبر یا 27 آبان این محصول جدید خود را عرضه کند.

شایعه‌های دیگری وجود دارد که به محصولات دیگر اپل اشاره می‌کند که شامل ردیاب ایرتگ، ایرپاد استودیو هدفون‌های بالای گوش و اپل تی وی متمرکز بر بازی جدید است که البته تاریخ عرضه آن‌ها دقیقاً مشخص نشده است.

مشخص است که اولین مک اپل سیلیکون تا قبل از انتهای سال جاری میلادی عرضه خواهد شد همان‌طور که اپل اوایل امسال در یک بیانیه مطبوعاتی قول داده بود.

اپل اشاره کرده بود به اینکه مک‌های مهیج مبتنی بر اینتل هنوز در حال توسعه هستند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373