لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل برای مقاوم‌تر کردن نمایشگر آیفون تاشو تلاش می‌کند

اپل برای مقاوم‌تر کردن نمایشگر آیفون تاشو تلاش می‌کند

گزارش‌های منتشر شده از پتنت اخیر منتشر شده توسط اپل، نشان می‌دهد که این شرکت در حال توسعه یک لایه محافظ مقاوم به ترک خوردگی روی نمایشگر آیفون تاشو است که نسبت به خراش مقاوم و بادوام‌تر است.

پرونده به ثبت رسیده در سازمان ثبت اختراع آمریکا با عنوان «نمای کلی ساختار پوشش هیبریدی» معرفی شده که باعث انعطاف پذیری هر چه بیشتر نمایشگر در بخش لولامی‌شود و مجهز به یک لایه محافظ سخت برای مقاومت در برابر ترک خوردگی است.

به نظر می‌رسد که اپل در جستجوی راه حلی برای مشکلات ترک خوردگی صفحه نمایش به‌خصوص موارد مشاهده شده در دستگاه‌های سامسونگ است.

پتنت جدید به این اشاره می‌کند که معمولاً شکستگی‌های بزرگ شیشه با خراش‌های خیلی ریز شروع می‌شود. لایه محافظ تمام خراش‌های کوچک را پر کرده و از پیشرفت خراش جلوگیری می‌کند.

لایه محافظ اضافی مستقیماً بالای نمایشگر قرار می‌گیرد. این لایه به گونه‌ای طراحی و مهندسی می‌شود که از مقاومت کششی و سختی مناسبی برخوردار باشد تا عملکرد لایه محافظ خارجی مناسب با کارکرد یک دستگاه الکترونیکی باشد. به همین دلیل لایه محافظ به‌اندازه کافی در برابر حفره‌ها یا خراش‌ها بسیار مقاوم است.

 باوجود پتنت‌های متعددی که در مورد آیفون‌های تاشو منتشر شده، اما به نظر می‌رسد که اپل فعلاً در فاز تحقیق و توسعه این محصولات است.

اپل در سال 2019 مقاومت نمایشگر آیفون 11 و آیفون 11 پرو را تقویت کرد و امسال نیز در آیفون 12 و آیفون 12 پرو از محافظ سرامیکی معرفی کرد. محافظ سرامیکی یک گلس تقویت شده است که در دراپ تست تا 4 برابر مقاوم شده است.

اپل به احتمالاً این پتنت را برای ساخت نمایشگرهای مقاومت‌تر در آیفون‌های عادی و آیفون تاشو مورد استفاده قرار خواهد داد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420