لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آمار نصب آی او اس 14 از iOS13 سبقت گرفت

آمار نصب آی او اس 14 از iOS13 سبقت گرفت

اطلاعات منتشر شده از بررسی آمار آی او اس 14 که توسط MixPanel انجام شده حاکی از این است که بعد از 5 هفته از عرضه آن، آمار نصب آی او اس 14 از نسخه 13 بیشتر شده است.

بررسی ها و ردیابی های MixPanel تاکیید میکند که تعداد دستگاه‌هایی که این سیستم عامل جدید اپل را نصب کرده‌اند، بررسی کرده است.

تازه‌ترین خبر از آمار نصب آی او اس 14 از این قرار است که در بیش از 46.07 درصد دستگاه‌ها iOS14 نصب شده که این رقم تقریبا معادل 46.57 درصد از دستگاه‌هایی است که سیستم عامل قبلی اپل iOS13 را نصب کرده بودند.

طی هفته گذشته با فعال شدن دستگاه‌ها و شمارش داده‌ها در MixPanel مشخص شده که این اطلاعات به صورت ساعتی تغییر کرده و در برخی مواقع حتی آمار نصب ای او اس 14 از آی او اس 13 پیشی می‌گیرد.

همچنین آشکار است که طی یکی دو روز آینده سیستم عامل جدید iOS14 به عنوان بیشترین تعداد نصب نسبت به سیستم عامل‌های قبل و به خصوص iOS13 در جایگاه نخست قرار میگیرد و باید به طور مداوم میزان نصب آن افزایش یابد. ذکر این نکته ضروری به نظر می‌رسد که در حدود 7.36 درصد از دستگاه‌های اپل سیستم عامل قدیمیتر از iOS13 را دارند که قادر به نصب سیستم عامل جدید نخواهند بود.

پذیرش آی او اس 14 با همان سرعت آی او اس 13 پیش می‌رود، هر چند کمی عقب است اما iOS13 تا 16 اکتبر 2019 در 50 درصد دستگاه‌ها نصب شده بود که در مورد iOS14 زمان بیشتری طول می‌کشد.

پذیرش کندتر آی او اس 14 عجیب به نظر می‌رسد زیرا در آن طراحی و پشتیبانی از ویجتهای هوم اسکرین جدید را ارائه می‌دهد. همچنین مواردی مثل اپلیکیشن کتابخانه، رابط کاربری جمع و جور برای تماس های تلفنی کوچکتر، برنامه ترجمه و آپدیت Maps، سیری، هوم کیت، Health، Messages و غیره اضافه شده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420