لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

محاسبه حاشیه سود، باعث ایجاد اختلاف میان اپل و فاکس کان شد

محاسبه حاشیه سود، باعث ایجاد اختلاف میان اپل و فاکس کان شد

رابطه میان اپل و فاکس کان با اختلافی شدید همراه شده که دلیل آن نیز به محاسبه حاشیه سود حال از فروش محصولات است.

بر اساس گزاری وب سایت The Information محاسبه حاشیه سود حال از فروش آیفون‌ها به 40 درصد نزدیک شده است، این در حالی است که حاشیه سود فاکس کان از تولید این محصولات به درصدی تک رقمی رسیده است. فاکس کان در این میان در تلاش است تا از تاکتیک‌های ویژه برای افزایش سودآوری خود استفاده کند.

در جریان اجرای پروژه تولید انبوه آیفون‌ها، فاکس کان بارها و بارها به اپل اعلام کرده که سود حاصل از فروش آیفون‌ها کم است و این موضوع باعث نارضایتی این شرکت شده است. فاکس کان همچنین تأکید کرده که برخی از تجهیزان تولید محصولات آیفون‌ها و محصولات رقیب آن را در دست دارد و می‌تواند به سادگی فرایند تولید قطعات را به صورت مستقل آغاز کند. با این حال این گفته‌ها از طرف مدیران شرکت اپل مورد بررسی قرار نگرفته است.

The Information اعلام کرده که با حدود 25 نفر از کارکنان فاکس کان و اپل صحبت کرده و مشخص شده که ارتباط میان این دو شرکت در حال فروپاشی است و این مسئله ممکن است در آینده شدیدتر شود. این اختلافات زمانی شروع شد که اپل در مناقصه تولید ایرپاد پرو هیچ کمکی به شرکت فاکس کان نکرد و این مسئله باعث شد تا این محصول توسط رقبای فاکس کان تولید شود.

فاکس کان از طرف دیگر، به خاطر برخی از سیاست‌های خاص اپل ناراضی است، به عنوان مثال اپل تأکید می‌کند که نباید هیچ یک از تجهیزات لازم برای تولید قطعات آیفون‌ها را برای ساخت محصولات دیگر مربوط به شرکت‌های رقیب استفاده کند. این مسئله باعث شده تا فاکس کان نیاز به راه اندازی خط تولید دیگری برای شرکت‌های متفاوت داشته باشد. در عین حال، فاکس کان با دریافت هزینه حاضر شد تا یک تور یک روزه بازدید از خط تولید مک بوک 12 اینچ را برای کارکنان گوگل راه بی اندازد که با مخالفت شدید اپل مواجه شد. در عین حال، در زمان عرضه آیفون 7، بسیاری از کاربران از شل بودن پیچ‌ها و خرابی آن‌ها در این تلفن هوشمند ناراضی بودند، در نهایت فاکس کان تصمیم گرفت تا بدون تغییر کیفیت پیچ‌ها، صرفاً با ابزارهایی ویژه دستگاه‌های برگشتی را تعمیر کند و به چرخه تولید بازگرداند.

فاکس کان با این حال بین 60 تا 70 درصد از آیفون‌های هر سال را تولید می‌کند، از طرف دیگر اپل بزرگ‌ترین مشتری فاکس کان است و هر دو به یکدیگر وابسته هستند. با این حال اپل تحت مدیریت تیم کوک به سمتی پیش رفته که شرکت فاکس کان درآمد زایی کمتری از آیفون‌ها داشته باشد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420