لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

شارژ معکوس آیفون 12 احتمالاً در آینده آماده عرضه می‌شود

شارژ معکوس آیفون 12 احتمالاً در آینده آماده عرضه می‌شود

اپل ممکن است قابلیت شارژ معکوس آیفون 12 را در گوشی‌های جدید خود فعال کرده تا کاربران بتوانند برای شارژ اکسسوری‌های خود استفاده کنند.

اسناد منتشر شده از سازمان ارتباطات آمریکا (FCC) حاکی از این است که قابلیت شارژ معکوس آیفون 12 به صورت بی‌سیم برای اکسسوری‌های اپل در آینده ارائه خواهد شد.

یکی از ویژگی‌های اپل که اکثر کاربران با آن آشنا هستند این است که همواره جادویی در آستین دارد؛ اپل معمولاً یک قابلیت را در محصولات خود قرار می‌دهد و سپس در آپدیت‌های مداوم آن را فعال کرده و در اختیار کاربران خود می‌گذارد.

اپل اخیراً قابلیت شارژ معکوس آیفون 12 را به لحاظ سخت افزاری در گوشی‌های جدید خود قرار داده ولی این قابلیت به صورت نرم افزاری غیرفعال است. ممکن است در نسخه‌های آپدیتی که به‌تدریج ارائه می‌شود این قابلیت را فعال و در اختیار کاربران قرار دهد.

اپل به این موضوع اشاره کرده که گوشی‌های 2020 جدید از عملکرد شارژ بی‌سیم برای حداقل یک اکسسوری اپل پشتیبانی خواهد کرد. همچنین اپل تأکید کرده که این قابلیت به محض فعال شدن فقط می‌تواند اکسسوری‌ها را شارژ کند.

مارک گورمن از بلومبرگ اشاره کرده به اینکه ممکن است یکی از اکسسوری‌هایی که می‌تواند از شارژ معکوس آیفون 12 استفاده کند ایرپادهای جدید اپل با پشتیبانی مگ سیف باشد. در این حالت قاب ایرپاد با استفاده از خاصیت مگنتی به پشت آیفون متصل شده و شارژ می‌شود.

به قابلیت شارژ معکوس، شارژ دو طرفه هم گفته می‌شود که سال گذشته شایعه شده بود اپل آن را برای مدل‌های آیفون 11 در نظر گرفته بود. در حالی که تحلیلگر محصولات اپل مینگ چی کو می‌گوید این ویژگی بعدها به حال خود رها شد زیرا در آن زمان این قابیلت شارژ مورد نیاز اپل نبود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420