لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

توان شارژر مگ سیف محدود به 15 وات است

توان شارژر مگ سیف محدود به 15 وات است

اپل با عرضه آیفون 12 و آیفون 12 پرو، شارژر مگ سیف جدیدی را معرفی کرده که از طریق حلقه‌ای مگنت‌ها به پشت دستگاه متصل می‌شود و می‌تواند شارژ با توان 15 وات را ارائه می‌دهد. توان شارژر مگ سیف دو برابر سرعت حداکثر شارژ بی‌سیم با توان 7.5 وات و مبتنی بر Qi است. با این حال کاربران به استفاده از توان 15 وات از طریق این فناوری محدود هستند.

اپل قصد ندارد آداپتور برق را در بسته بندی شارژر مگ سیف 39 دلاری در دسترس مشتریان خود قرار دهد و به همین دلیل کاربران باید آن را به صورت جداگانه خریداری کنند.

اپل به کاربران خود توصیه می‌کند که برای افزایش توان شارژ مگ سیف، از یک آداپتور برق با توان 20 وات استفاده کنند و این طور به نظر می‌رسد که این تنها گزینه شارژی است که می‌تواند شارژر مگ سیف جدید را با حداکثر توان 15 وات شارژ کند.

اخیراً آزمایشی روی آداپتورهای تولید شده توسط شرکت اپل و شرکت‌های شخص ثالث با آیفون 12 پرو انجام شده و در عین حال از یک شارژر مگ سیف به عنوان معیاری برای اندازه گیری توان خروجی واقعی استفاده شده است. در این آزمایش مشخص شد که فقط آداپتور برق 20 وات تولید شده توسط اپل توان شارژ 15 وات را با مگ سیف دارد و سایر شارژرها این توان خروجی را ارائه نمی‌دهند.

آداپتور برق 20 وات اپل با 18 وات جایگزین شده که می‌تواند آیفون 12 پرو را با شارژر مگ سیف تا 15 وات شارژ کند. این در حالی است که آداپتور 18 وات تنها توان شارژ تا 13 وات را از طریق مگ سیف دارد. در حالی که آداپتور برق 96 وات و آداپتورهای برق تولید شده توسط شرکت‌های دیگر که توان بیش از 20 وات را تأمین می‌کردند در کنار شارژر مگ سیف قادر شارژ بیشتر از 10 وات نیستند.

برای ایجاد حداکثر سرعت شارژ برای آیفون 12 یا 12 پرو باید شارژر مگ سیف را با آداپتور برق 20 وات اپل استفاده کرد. گفتنی است که گزینه‌های آداپتور برق قدیمی روند کارکرد ضعیف‌تری را ارائه می‌دهند.

نکته جالب توجه این است که توان شارژر مگ سیف که به‌طور فنی از شارژ مبتنی بر Qi پشتیبانی می‌کند، قابلیت شارژ گوشی‌های اندروید را نیز دارد. وقتی شارژر مگ سیف برای یک گوشی هوشمند اندروید استفاده شود توان خروجی 1.5 وات را ارائه می‌دهد که می‌توان گفت سرعت بسیار پایینی داشته و نسبتاً بی‌فایده به نظر می‌رسد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373