لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آپدیت اپل موزیک برای اندروید با طراحی جدید تب Listen Now منتشر شد

آپدیت اپل موزیک برای اندروید با طراحی جدید تب Listen Now منتشر شد

 شرکت اپل به تازگی و مشخصاً پس از آماده سازی و عرضه آی او اس 14 برای تلفن‌های هوشمند آیفون ، اقدام به آپدیت اپل موزیک برای اندروید و تلفن‌های هوشمند مبتنی بر این سیستم عامل کرده است.

در این نسخه جدید از اپل موزیک، کاربران دستگاه‌های اندرویدی می‌توانند به تب Listen Now با طراحی جدید دسترسی داشته باشند که امکان گوش کردن به موسیقی‌های درون یک پلی لیست را فراهم می‌کند. این نسخه که با شماره 3.4 شناخته می‌شود، از همین حالا در گوگل پلی برای کاربران اندرویدی آماده عرضه شده است و کاربران می‌توانند با استفاده از آن به قابلیت‌های ویژه‌ای دسترسی داشته باشند.

یکی از قابلیت‌های جدید ارائه شده در این نسخه شامل امکان CrossFade در دستگاه‌های اندرویدی است که باعث می‌شود تا کاربران بتوانند موسیقی‌های در حال پخش را بدون وقفه میان ترک‌های مختلف گوش کنند و پیش از پایان یافتن موزیک قبلی، محتوای موسیقی بعدی آغاز به پخش کند. این قابلیت امکان محو کردن موزیک قبلی را تا پیش از 12 ثانیه تا پایان یافتن آن به کاربران ارائه می‌دهد.

علاوه بر این، کاربران از این پس می‌توانند با استفاده از آپدیت اپل موزیک برای اندروید امکان اشتراک گذاری موسیقی در حال پخش خود را با شبکه‌های اجتماعی مختلف نظیر اینستاگرام، فیس بوک، اسنپ چت و استوری‌های آن‌ها داشته باشند.

برای دسترسی به این اپلیکیشن کاربران می‌توانند آن را از پلی استور گوگل برای گوشی‌های اندرویدی دانلود کنند و با ساخت اپل آیدی به مجموعه‌ای عظیم از موسیقی‌های ارائه شده درون آن دسترسی داشته باشند. گفتنی است که سرویس اپل موزیک به‌صورت رایگان عرضه نمی‌شود و کاربران برای دسترسی به آن نیاز به خرید اشتراک آن از طریق گیفت کارت اپل در نسخه‌های وب و نسخه آی او اس و مک یا گیفت کارت گوگل پلی برای شارژ مستقیم از پلی استور کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373