لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

رجیستری آیفون 12 | آیفون 12 در سامانه گمرکی آماده ثبت شد

رجیستری آیفون 12 | آیفون 12 در سامانه گمرکی آماده ثبت شد

گزارش‌ها و بررسی‌های ابتدایی از سامانه گمرکی حاکی از آن است که آیفون 12 و آیفون 12 پرو به عنوان دو تلفن هوشمند جدید عرضه شده توسط شرکت اپل آماده رجیستر شدن در شبکه ایران شده‌اند.

بر این اساس می‌توان گفت که آیفون 12 به احتمال خیلی زیاد در ایران رجیستر می‌شود و امکان استفاده از این مدل‌های جدید از تلفن‌های هوشمند در ایران فراهم شده است.

گفتنی است که فعلاً نام آیفون 12 در سامانه گمرکی دیده شده است و هیچ اطلاعات بیشتر و دقیقی از میزان هزینه رجیستری آیفون 12 در دست نیست و معلوم نیست که هزینه رجیستری این تلفن هوشمند چگونه محاسبه می‌شود.

با این حال احتمالاً آیفون 12 امکان واردات قانونی را خواهد داشت و کاربران می‌توانند از این تلفن هوشمند در ایران استفاده کنند.

آیفون 12 و آیفون 12 پرو از جمعه هفته گذشته آماده عرضه در بازار جهانی شده‌اند. با این حال از زمان معرفی این محصولات توسط شرکت اپل و مشخصاً در جریان کنفرانس 22 مهرماه 1399 بسیاری از کاربران ایرانی می‌خواستند بدانند که آیا این تلفن‌های هوشمند امکان استفاده در ایران را دارند یا کاربران به استفاده از نسل‌های پیشین این تلفن‌های هوشمند محدود خواهند بود.

نام آیفون 12 و 12 پرو در حالی در لیست رجیستری سامانه گمرکی آمده است که هنوز منابع خبری قابل تائید هیچ اطلاعات و ادعایی در مورد آن نکرده‌اند و معلوم نیست که روند رجیستری و استفاده قانونی از این تلفن همراه در ایران به چه صورت خواهد بود.

لازم به ذکر است که آیفون 12 پرو مکس و آیفون 12 مینی نیز به‌زودی آماده عرضه در بازار جهانی می‌شوند و در صورت رجیستر شدن نسخه‌های عرضه شده در فاز ابتدایی، به احتمال زیاد این دو تلفن هوشمند جدید نیز امکان رجیستری خواهند داشت. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت