لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تبلیغ جدید آیفون 12 پرو | مثل فیلم‌ها فیلم بسازید

تبلیغ جدید آیفون 12 پرو | مثل فیلم‌ها فیلم بسازید

 شرکت اپل به تازگی تبلیغ ویدیویی جدیدی را برای تلفن‌های هوشمند خود منتشر کرده است. این تبلیغ جدید آیفون 12 پرو با عنوان Make Movies Like the Movies منتشر شده است.

این ویدیو که به تازگی منتشر شده روی قابلیت ضبط تصاویر Dolby Vision HDR و امکان ویرایش آن‌ها که در آیفون 12 پرو و پرو مکس ارائه شده تمرکز کرده است. در این ویدیو نیز اپل همانند تبلیغات دیگر خود که در مورد دوربین منتشر کرده، روی برابری این تلفن‌های هوشمند با دوربین‌های حرفه‌ای مناسب برای فیلم سازها تمرکز کرده است.

اپل تلاش دارد تا در این ویدیو به کاربران خود نشان دهد که همانند فیلم سازهای حرفه‌ای می‌توانند فیلم بسازند و تنها ابزار مورد نیاز برای آن‌ها یک تلفن هوشمند آیفون 12 پرو است که از لحاظ کاربری امکانات ویژه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

 آیفون 12 پرو و 12 پرو مکس دارای لنزهای سه‌گانه به همراه یک لنز چهارم LiDAR هستند که امکاناتی ویژه را برای اجرای وی دوهای مختلف به کاربران ارائه می‌دهد. دوربین آیفون 12 پرو مکس نیز می‌تواند امکان ثبت تصاویر RAW و امکان ویرایش در لحظه آن‌ها را به کاربران بدهد که در نوع خود برای بسیاری از کاربرانی که به عکاسی حرفه‌ای علاقه دارند، بسیار کارآمد و منحصر به فرد است.

اپل تلاش کرده تا در معرفی آیفون 12 پرو آن را به‌عنوان یک ابزار کارآمد برای ثبت عکس و فیلم در نظر بگیرد که از طریق آن کاربران می‌توانند محتوای تصویری را به بهترین نحو ممکن به ثبت برسانند که در نوع خود بسیار شگفت انگیز و کارآمد است.

آیفون 12 پرو در جریان جمعه هفته گذشته آماده عرضه شده، با این حال عرضه آیفون 12 پرو مکس به جمعه هفته آینده موکول شده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420