لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پشتیبانی از موس و ترکپد در آفیس به آیپد اضافه شد

پشتیبانی از موس و ترکپد در آفیس به آیپد اضافه شد

 مایکروسافت برنامه آفیس خود را آپدیت کرده که از موس و ترکپد در آیپد پرو جدید پشتیبانی می‌کند.

مایکروسافت اخیرا اعلام کرده در حال به روز رسانی برنامه‌های آفیس یعنی ورد، پاورپوینت و اکسل برای آیپدهای جدید است و با این آپدیت از موس و ترکپد در آفیس پشتیبانی می‌کند. گفتنی است که در بهار 2020 اپل با عرضه مجیک کیبورد برای آیپدها، امکان استفاده از ترکپد و موس را برای آیپد فراهم کرده است.

در برنامه آفیس به روز رسانی شده، نشانگر موس بسته به موضوع مورد نیاز به ابزاری تبدیل می‌شود که به راحتی قابل کنترل باشد و با استفاده از آن جابجایی کلمات در متن خیلی روان و راحت باشد و در نهایت تنظیمات را با دقت به انجام برساند.

مایکروسافت می‌گوید تجربه استفاده از ترکپد در آفیس برای کاربرانی است که می‌خواهند این برنامه‌ها را روی مک و کامپیوتر خود پیاده کنند.

از موس یا ترکپد در آیپد برای کارهای متداولی استفاده می‌شود مثل هایلایت کردن یک عبارت از متن در برنامه ورد، انتخاب طیفی از سلول‌های اکسل، انتقال و تغییر اندازه گرافیک در پاورپوینت که ساده و قابل درک هستند. این تجربه برای افرادی که تا به حال از آفیس در مک یا پی سی استفاده کرده اند، بسیار آشنا به نظر می‌رسد و کمک می‌کند که آیپد حتی متنوع‌ترشده و توانایی بیشتری برای انجام کارهای متفاوت داشته باشد.

همراه با پشتیبانی موس و ترکپد، مایکروسافت در حال اضافه کردن برنامه‌های دیگری است که شامل روش‌های شروع صفحه‌ها و یک نوار جدید منوی ورد، اکسل و پاورپوینت برای داشتن تجربه کاربری مدرن‌تر و تمیزتر است.

بنابر گفته مایکروسافت بسیاری از کاربران تا به حال آپدیت ترکپد در آفیس را که در حال عرضه است، دریافت کرده‌اند و طی چند هفته به دست آنها خواهد رسید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373