لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نام مک بوک 16 اینچ 2020 در آپدیت بوت کمپ دیده شد

نام مک بوک 16 اینچ 2020 در آپدیت بوت کمپ دیده شد

 شرکت اپل به تازگی نسخه جدید بوت کمپ را برای کامپیوترهای مک منتشر کرده است و حالا نام مک بوک 16 اینچ 2020 در آپدیت یاد شده دیده شده است.

این آپدیت هفته گذشته منتشر شد که تغییرات زیادی در آن به وجود نیامده است. اما در لیست تغییرات آن در کنار بهبود روند ضبط و پخش صدا، نام مک بوک 16 اینچ 2020 در آپدیت بوت کمپ دیده شده است.

این مسئله به منزله آن است که شرکت اپل احتمالاً در آینده نزدیک و مشخصاً تا پیش از پایان یافتن سال 2020 میلادی اقدام به رونمایی از مک بوک 16 اینچ 2020 می‌کند. با این حال این موضوع ممکن است صرفاً یک اشتباه باشد و اپل تصمیمی برای معرفی این موضوع باشد.

با این حال برخی از شنیده‌ها حاکی از آن است که شرکت اپل در جریان رویدادی در نوامبر 2020 از مک بوک 16 اینچ 2020 رونمایی می‌کند. البته این موضوع هنوز از طرف شرکت اپل تائید نشده است. با این حال اپل در جریان رویداد WWDC 2020 که در ژوئن برگزار شد، اعلام کرد که تا پیش از پایان یافتن سال 2020 از یک کامپیوتر مک مبتنی بر پردازنده اپل سیلیکون رونمایی خواهد کرد.

تحلیلگرانی نظیر مینگ چی کو نیز تائید کرده‌اند که شرکت اپل در جریان نوامبر 2020 از اولین کامپیوتر مبتنی بر اپل سیلیکون رونمایی می‌کند و این محصولات شامل سری مک بوک ایر و مک بوک پرو خواهند بود. با توجه به این مسئله می‌توان در نظر داشت که مک بوک 16 اینچ 2020 که احتمالاً با عنوان مک بوک پرو 2020 رونمایی می‌شود، شایعه‌ای تائید شده از طرف شرکت اپل به حساب میاید.

با توجه به این موضوع می‌توان پیش بینی کرد که مک بوک پرو 16 اینچ در سال 2020 مجهز به پردازنده اپل سیلیکون یا پردازنده نسل دهم اینتل خواهد بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373