لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هات اسپات وای فای آیفون 12 از باند 5 گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند

هات اسپات وای فای آیفون 12 از باند 5 گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند

بررسی‌های اولیه نشان دهنده آن است که هات اسپات وای فای آیفون 12 از باند 5 گیگاهرتز با سرعت بیشتری نسبت به وای فای 2.4 گیگاهرتز در آیفون‌های قبلی پشتیبانی می‌کند.

هات اسپات وای فای آیفون 12 با باند 5 گیگاهرتز به طور پیش فرض روی گوشی قابل فعال سازی است. در قسمت تنظیمات منو هات اسپات شخصی دیده می‌شود که دکمه جدید «Maximize Compatibility» در آن وجود دارد که می‌توان از طریق آن هات اسپات شخصی را به وای فای 2.4 گیگاهرتز تبدیل کند اما به گفته اپل این کار ممکن است عملکرد اینترنت را روی دستگاهی که به هات اسپات متصل شده کاهش دهد.

مدل‌های آیفون 12 از شبکه 5G با سرعت بالا و وای فای 5 گیگاهرتز برای دستیابی به هات اسپات سریع‌تر پشتیبانی می‌کند اما برای تائید این سرعت بالا باید ازمایش‌ها دقیق انجام شود.

نکته حائز اهمیت این است که وای فای 5 گیگاهرتز سریع‌تر از وای فای 2.4 گیگاهرتز است ولی دامنه کوتاه‌تری دارد. وای فای باند 5 گیگاهرتز به دلیل تراکم کم اتصال پایداری را ایجاد می‌کند. طول موج کوتاهی داشته که کمتر با موانع و دیوار برخورد می‌کند. بنابراین سرعت هات اسپات شخصی بر اساس فاصله دستگاه از آیفون می‌تواند متفاوت باشد.

در این گزارش اشاره نشده که محدودیت اتصال تعداد دستگاه‌ها به هات اسپات آیفون 12 بر طرف شده باشد زیرا در آیفون‌های قبلی تا 3 دستگاه قابلیت هات اسپات را داشتند.

گفتنی است که برای دسترسی به این قابلیت، دستگاه متصل شده به آیفون نیز باید از باند 5 گیگاهرتز وای فای پشتیبانی کند، به عنوان مثال، اگر آیفون 12 از طریق‌ هات اسپات به مک متصل می‌شود، کامپیوتر مک باید از مدل‌های جدیدی باشد که وای فای آن‌ها از باند 5 گیگاهرتز پشتیبانی کند، در غیر این صورت، ممکن است ارتباط بی سیم بین دستگاه ها برقرار نشود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373