لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نتایج دراپ تست آیفون 12 که توسط وب سایت Cnet انجام شده نشان داد که از ارتفاع 180 سانتی متری محافظ سرامیکی دوام بیشتری نسبت به نسل‌های قبلی داشته و این تلفن هوشمند واقعاً تا چهار برابر مقاومت بیشتری دارد، اما حقیقت این است که آیفون 12 به طور کامل ضد ضربه نیست.

اپل ادعا می‌کند که در آزمایش دراپ تست آیفون 12 به دلیل صفحه محافظ سرامیکی، آیفون جدید 4 برابر قوی‌تر است. برای اثبات این ادعا برنامه‌های محافظتی Allstate دو مدل آیفون جدید را در طیفی از آزمایش‌های شکست‌پذیری قرار داده و نتایج را ثبت کرده‌اند.

در دراپ تست آیفون 12 که از سمت جلو آیفون و ارتفاع 180 سانتی متری انجام شد، خراش‌های بسیار کوچک روی صفحه نمایش و در ناحیه گوشه‌ها و لبه‌ها ایجاد شد، همچنین روی فلز شیارهای تیزی به جا گذاشت. نتایج نشان داد که مقاومت آیفون جدید به طور قابل ملاحظه‌ای از نسل‌های قبلی مثل آیفون11 و سامسونگ گلکسی S20 بهتر و بیشتر است. 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

دراپ تست آیفون 12 پرو مشخص شد که وزن آن 25 گرم سنگین‌تر از آیفون 12 است، به همین دلیل در دراپ تست نسخه پرو و در نیمه پایینی صفحه محافظ سرامیکی ترک‌هایی مشاهده شد در حالی که هیچ گونه اختلالی در عملکرد گوشی ایجاد نشد. وضعیت آن در مقایسه با آیفون 12 بدتر ولی نسبت به آیفون 11 پرو در آزمایش مشابه بهتر بود.

در شرایط مشابه‌ دراپ تست با پرتاب از ناحیه پشت آیفون انجام شد، گوشه‌ها و لبه‌ها خراشیده شده ولی پنل پشتی تقریباً بدون آسیب بود. آزمایش کننده می‌گوید که ممکن است دوام بهبود یافته آن مربوط به طراحی لبه تخت آن باشد.

در همین تست آیفون 12 پرو به شدت آسیب دیده به طوری که گلس خرد شده و دوربین Wide آن ترک خورد. با این حال به نظر می‌رسد که عملکرد آیفون 12 پرو بعد از این تست عادی است.

دراپ تست آیفون 12 در شرایط مشابه وقتی از ناحیه پهلو انجام شد، هر دو مدل به خصوص در ناحیه لبه‌ها

دچار آسیب و تیزی لبه شدند، اما مشکل دیگری ایجاد نشد.

گفته شده که هزینه تعمیر صفحه نمایش هر دو مدل آیفون 279 دلار در نظر گرفته شده و هزینه تعمیر ترک خوردن گلس پشتی آیفون 449 تا 549 دلار برای هر آیفون 12 و آیفون 12 پرو است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420