لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تست خراش آیفون 12 توسط وب سایت Cnet

تست خراش آیفون 12 توسط وب سایت Cnet

اپل اعلام کرده که آیفون 12 از سخت‌ترین سرامیک قابل استفاده در تلفن‌های هوشمند ساخته شده است. حال وب سایت Cnet اقدام به بررسی این ادعا در تست خراش آیفون 12 کرده است.

در ابتدای این ویدیو، به این ادعای جدید شرکت اپل اشاره می‌شود که آیفون 12 دارای مقاوم‌ترین روکشی است که تا به امروز در تلفن‌های هوشمند مورد استفاده قرار گرفته است. اپل به آن روکش سرامیکی می‌گوید که تا 4 برابر سخت‌تر از نسل قبلی آیفون است.

ویدیوی منتشر شده از وب سایت Cnet شامل تست خراش آیفون 12 و در اپ تست آن می‌شود که به یکی پس از دیگری روی این تلفن هوشمند انجام شده تا میزان سختی آن محک زده شود.

در تست خراش آیفون 12 ابتدا این تلفن هوشمند در یک کیف پول همراه با تعداد سکه و ابزارهای دیگر قرار می‌گیرد تا میزان خراش‌های حاصل از اتصال آن به ابزارهای سخت تست شود. در این تست مشخص می‌شود که هیچ نشانه‌ای از خراش به وجود نمی‌آید. 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

 در مرحله دوم تست خراش آیفون 12 این تلفن هوشمند روی یک کاشی زبر قرار می‌گیرد و برای 10 بار کشیده می‌شود تا میزان سختی آن در روی نمایشگر و بخش پشتی دیده شود. در نتیجه این تست لنز و بخش‌های کوچکی از بخش پشتی آسیب می‌بیند و مشخص می‌شود که این تلفن هوشمند همچنان به نسل‌های پیشین خود سخت‌تر است.

در مرحله سوم تست خراش آیفون 12 نیز این تلفن هوشمند با سمباده مورد بررسی قرار می‌گیرد و 10 بار کشیده می‌شود. در نتیجه این تست مشخص می‌شود که آسیب‌های ایجاد شده بسیار بیشتر از کاشی است و خط و خش‌های بیشتری دیده می‌شد.

در ادامه این ویدیو نیز در اپ تست آیفون 12 نیز انجام می‌شود و با توجه به فواصل مختلف آسیب‌های مختلف مورد بررسی قرار داده می‌شود. در نتیجه این تست نیز مشخص می‌شود که نتایج ایجاد شده نسبت به در اپ تست نسل‌های پیشین آیفون بسیار کمتر بوده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420