لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مشکل اجرای بازی‌ها در ایکس باکس توسط مایکروسافت تائید شد

مشکل اجرای بازی‌ها در ایکس باکس توسط مایکروسافت تائید شد

 شرکت مایکروسافت به تازگی تائید کرده که برخی از کاربران با مشکل اجرای بازی در ایکس باکس مواجه شده‌اند.

در توییتی که اکانت رسمی Xbox Support منتشر کرده مشخص شده که برخی از کاربران گزارش‌هایی را در زمینه اجرای بد بازی‌ها در ایکس باکس منتشر کرده است. مایکروسافت تائید کرده که این مشکل عمومی است و در صدد برطرف کردن آن است. این شرکت اعلام کرده که به زودی این مشکل را حل می‌کند، اما در حال حاضر ریشه این مشکل توسط تیم مهندسی ایکس باکس مشخص نشده است.

مایکروسافت تائید کرده که این مشکل از طریق آپدیت‌های نرم افزاری به زودی برطرف می‌شود و احتمالاً ریشه آن در به روز رسانی‌های نرم افزار و سیستم عامل ایکس باکس مربوط است. به همین دلیل احتمالاً باید در آینده نزدیک منتظر انتشار یک به روز رسانی جدید الحاقی برای کنسول‌های ایکس باکس باشیم.

این مشکل در زمینه اجرای بازی‌های ایکس باکس لایو به وجود نیامده و کاربرانی که اقدام به اجرای بازی‌های آنلاین می‌کنند، نباید در بخش مالتی پلیر با مشکل اجرای بازی مواجه باشند. اما بازی‌هایی که به صورت کمپین اجرا می‌شوند، در برخی اوقات به صورت مداوم هنگ می‌کنند و در زمان اجرای آن‌ها روی کنسول، سیستم عامل به بیرون از بازی می‌پرد.

این مشکل برای بسیاری از کاربران در سراسر جهان رخ داده و مربوط به کشورهای خاصی نیست. به همین دلیل می‌توان امیدوار بود که کاربران ایرانی به دلیل تحریم‌ها با این مشکل مواجه نشده‌اند. با توجه به این موضوع می‌توان گفت که تغییر آی پی کنسول ایکس باکس احتمالاً روی برطرف کردن این مشکل کارساز نیست. با این حال برخی از کاربران با انجام این روش توانسته‌اند مشکل را به صورت موقت برطرف کنند.

مایکروسافت در تاریخ 10 نوامبر ایکس باکس سری ایکس و اس را عرضه می‌کند و احتمالاً تا پیش از آن آپدیت جدید برای برطرف سازی این مشکل را ارائه می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373