لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مقایسه دوام و ظرفیت باتری آیفون 12 پرو در مقایسه با نسل‌های پیشین

مقایسه دوام و ظرفیت باتری آیفون 12 پرو در مقایسه با نسل‌های پیشین

آیفون 12 پرو و آیفون 12 به تازگی آماده عرضه شده‌اند و حالا یکی از یوتیوبرهای معروف اقدام به مقایسه دوام و ظرفیت باتری آیفون 12 پرو و آیفون 12 با نسل‌های پیشین کرده است.

در این ویدیو، دوام و ظرفیت باتری آیفون 12 پرو در کنار آیفون 12، آیفون 11 پرو مکس، آیفون 11 پرو، آیفون 11 و آیفون XR به همراه آیفون SE نسل 2 مورد تست و مقایسه قرار گرفته‌اند.

این ویدیو در شرایطی برابر و با شارژ 100 درصد باتری تمام هفت دستگاه شروع به انجام کارهای مختلف می‌کنند. این کارها شامل وب گردی، پخش محتوای ویدیویی از اینترنت، ضبط ویدیو از طریق دوربین و موارد دیگر می‌شود.

در جریان این ویدیو همچنین بازی Among Us نیز مورد اجرا قرار می‌گیرد و رفته رفته تمامی مشخصات آیفون‌های 2019 و 2020 مورد مقایسه و تست قرار می‌گیرند. در جریان این فرایندهای مشابه سطح باتری آیفون‌ها کاهش پیدا می‌کند و رفته رفته متوجه می‌شویم که کدام یک از آیفون‌ها زودتر خاموش می‌شوند. 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

در نتیجه تست دوام و ظرفیت باتری آیفون 12 مشخص می‌شود که آیفون SE نسل 2 زودتر از همه و پس از 3 ساعت و 58 دقیقه خاموش می‌شود. پس از این تلفن هوشمند، آیفون XR و پس از آن نیز آیفون 11 خاموش می‌شوند. آیفون‌های پرو در سال 2019 و 2020 به دلیل دوام بالا البته تا حدود پنج ساعت نیز دوام می‌آورند.

آیفون 11 پس از پنج ساعت و 9 دقیقه خاموش می‌شود، در حالی که آیفون‌های پرو پس از پنج ساعت حداقل تا 41 درصد شارژ دارند.

در ادامه این تست آیفون 12 پرو و پس از آن آیفون 12 پس از شش ساعت و 30 دقیقه خاموش می‌شوند. بادوام‌ترین باتری نیز در آیفون‌های 11 پرو و 11 پرو مکس تعبیه شده که حدود 8 ساعت و 28 دقیقه دوام می‌آورند.

با توجه به این موضوع می‌توان گفت که ظرفیت و دوام باتری آیفون 12 پرو و پرو مکس تا حدودی کمتر از آیفون 11 پرو و 11 پرو مکس است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420