لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اولین ویدیوی آنباکس آیپد ایر 4 منتشر شد

اولین ویدیوی آنباکس آیپد ایر 4 منتشر شد

اولین ویدیوی آنباکس از نسل چهارم آیپد ایر در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است. این ویدیوی کوتاه اولین نگاه دقیق به رنگ Sky Blue جدید، بسته بندی و تاچ آیدی در دکمه پاور آیپد ایر 4 ارائه می‌دهد.

اپل در رویداد 15 سپتامبر از آیپد ایر 4 با طراحی جدید و مدرن رونمایی کرد. ویژگی‌هایی که در این دستگاه به کار برده آن را برای کاربران خود جذاب و محبوب‌تر کرده است.

به غیر از ویدیو‌های ابتدایی که با کیفیت بسیار کم در یک رویداد رسانه‌ای چینی در ماه گذشته منتشر شد، به نظر می‌رسد این ویدیوی کوتاه اولین ویدیوی آنباکس باشد که با جزئیات و دقت بیشتری بررسی شده و قرار است از این نوع موارد بیشتری ارائه شود.

آنچه در این ویدیو مشاهده می‌شود شامل بررسی ویژگی‌های آیپد ایر 4 است. یک نمایشگر بدون حاشیه 10.9 اینچ، تراشه 5 نانومتری Bionic A14 با پردازنده مرکزی 6 هسته‌ای پردازشی، پشتیبانی از اپل پنسل نسل دو و قابلیت اتصال آن به صورت مغناطیسی به آیپد و طیفی از رنگ‌ها شامل نقره‌ای، خاکستری فضایی، رز گلد، سبز و Sky Blue دیده می‌شود.

صفحه نمایش بدون حاشیه یا بدون حاشیه 10.9 اینچی «رتینای مایع» با وضوح بالا ارائه شده و به دلیل گسترده شدن صفحه نمایش دکمه هوم حذف شده است. به دلیل تراشه جدید آیپد ایر نسل چهارم به لحاظ پردازش گرافیکی بسیار قوی و بهبود یافته است. این تراشه در جریان کنفرانس سپتامبر 2020 معرفی شد که موجب عملکرد بالای اپلیکیشن‌ها روی آیپد می‌شود.

آیپد ایر 4 مجهز به درگاه USB-C بوده و از لحاظ کاربری و استفاده به آیپد پرو نسل جدید شبیه است.

پیش خرید آیپد ایرهای جدید از روز جمعه 16 اکتبر آغاز شده و اولین تحویل این دستگاه روز جمعه 23 اکتبر بوده است. قیمت فروش این دستگاه جدید 599 دلار است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373