لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

لنز LiDAR آیفون 12 پرو می‌تواند قد افراد را در لحظه محاسبه کند

لنز LiDAR آیفون 12 پرو می‌تواند قد افراد را در لحظه محاسبه کند

 بررسی‌های اولیه از لنز LiDAR آیفون 12 پرو حاکی از آن است که این تلفن هوشمند می‌تواند با اسکن تصاویر، قد افراد را به صورت واقعیت افزوده محاسبه کند.

این قابلیت با استفاده از اپلیکیشن Measure قابل اندازه گیری است و کاربران می‌توانند قد افراد مختلف را در کنار ارتفاع اشیای دیگر محاسبه کنند. اپل همچنین در توضیحات این قابلیت اعلام کرده که کاربران حتی می‌توانند قد افراد را در حالت نشسته نیز محاسبه کنند و لزوماً نیازی به اسکن آن‌ها در حالت ایستاده نیست.

زمانی که کاربران اپلیکیشن Measure را باز کنند، می‌توانند دوربین را روی یک فرد قرار داده و قد او را با استفاده از این روش نوین اندازه گیری کنند. لنز LiDAR آیفون 12 پرو حتی می‌تواند موها و کلاه افراد را نیز اندازه بگیرد و از آن طریق قد دقیق افراد را شناسایی کند.

گفتنی است که مهم‌ترین چالش در زمان استفاده از این اپلیکیشن یکای اندازه گیری آن است که معمولاً به اینچ است و بسیاری از کاربران در کشورهای مختلف از آن استفاده نمی‌کنند. کاربران می‌توانند در بخش تنظیمات Settings > Measure > Measure Units یکای این اپلیکیشن را تغییر دهند و امکان استفاده از آن با سانتی متر را برای خود فراهم کنند.

اپلیکیشن Measure با استفاده از واقعیت افزوده و تشخیص عمق آن هم به کمک لنز LiDAR آیفون 12 پرو می‌تواند قد افراد را با دقتی قابل قبول محاسبه کند.

این ابزار همچنین به‌عنوان یک متر و اندازه گیری فواصل مختلف نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد و تا پیش از این نیز در آیفون‌های پیشین معرفی و عرضه شده بود، اما ارائه قابلیت‌های بیشتر و افزایش دقت، به لطف لنز LiDAR آیفون 12 پرو ممکن شده است که این تلفن‌های هوشمند را به یک اندازه گیر حرفه‌ای تبدیل می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420