لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پرداخت‌های میلیارد دلاری گوگل به اپل همچنان ادامه دارد

پرداخت‌های میلیارد دلاری گوگل به اپل همچنان ادامه دارد

 گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که شرکت گوگل همچنان در حال پرداخت هزینه بسیار زیاد به اپل است تا به عنوان موتور جست و جوی پیش‌فرض آیفون و آیپد و مک ارائه شود.

خبرگزاری نیویورک تایمز به تازگی طی گزارشی اعلام کرده که وزارت دادگستری آمریکا اقدام به بررسی توافق میان اپل و گوگل بر سر موتور جست و جوی پیش‌فرض آیفون و آیپد کرده است. این تحقیقات به عنوان بخشی از پرونده ضدانحصاری است که شرکت‌های بزرگی نظیر گوگل، اپل، فیس بوک و مایکروسافت طی آن زیر نظر قرار گرفته‌اند.

وزارت دادگستری آمریکا این قرارداد را به عنوان یک فعالیت انحصارطلبانه از شرکت گوگل دانسته است و این موضوع را مورد بررسی قرار داده است. بر اساس ادعاهای این وزارتخانه جزئیات قرارداد میان گوگل و اپل مخفیانه باقی مانده است، اما تخمین زده می‌شود که میزان پرداخت‌های گوگل به اپل بر سر ماندن در گزینه اول موتورهای جست و جو، بین 8 تا 12 میلیارد دلار است.

در سال 2017 شرکت اپل به صورت رسمی اعلام کرد که طی قرارداد با شرکت گوگل این موتور جست و جو را به عنوان گزینه پیش‌فرض در دستگاه‌های خود ارائه داده است. نیویورک تایمز در آن زمان فاش کرد که این عدد بین 8 تا 12 میلیارد دلار است که به صورت سالانه از طرف گوگل پرداخت می‌شود.

از طرف دیگر شرکت اپل سالانه 14 تا 21 درصد از مبلغ دریافتی را افزایش داده است، با این حال عدد مبالغ دریافتی از طرف شرکت‌های یاد شده به صورت رسمی فاش نشده است.

وزارت دادگستری تأکید کرده که در حال حاضر یک دوم ترافیک جست و جوی گوگل از طریق دستگاه‌های تولید شده توسط اپل انجام می‌شود و این قرارداد یک «سناریوی وحشتناک» برای رقیب‌های گوگل است.

فعالیت‌های اپل و گوگل توسط دولت آمریکا زیر ذره بین قرار گرفته است تا شانس رقابت و سهم بازار شرکت‌های کوچک‌تر در فعالیت تجاری آن‌ها مشخص شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420