لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آنباکس مخفیانه آیفون 12 در اپل استور

آنباکس مخفیانه آیفون 12 در اپل استور

 اخیراً تصاویری از آیفون 12 آبی رنگ و آیفون 12 پرو به رنگ گرافیت در ویدیوی آنباکسینگ مخفیانه نشان داده شده است.

در حالی که آیفون 12 پرو روز جمعه 23 اکتبر عرضه شده یک ویدیوی آنباکسینگ اولیه منتشر شده که با انتشار تصاویری از آیفون 12 با طراحی لبه تخت براق و رنگ گرافیت براق را نشان می‌دهد.

گفتنی است که ویدیوهای آنباکسینگ مخفیانه و تصاویر آیفون 12 بیشتری منتشر شده که شارژر مگ سیف اپل و قاب‌های آیفون جدید به همراه اتصال مگنتیک به پشت آیفون 12 را نشان می‌دهد.

همچنین اپل اشاره می‌کند به اینکه شارژر مگ سیف با آیفون 8 از طریق آیفون 11 پرو سازگار بوده در حالی که شارژر نمی‌تواند به طور مگنتیک به دستگاه متصل شود. شارژر مگ سیف در آیفون‌های قدیمی با توان 7.5 وات در مقایسه با آیفون 12 با توان 15 وات شارژ می‌کند.

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

با توجه به اکسسوری‌های مگ سیف، کانال یوتیوب MrHtech ویدیوهای آنباکسینگ و تصاویر آیفون 12 و قاب سیلیکونی جدید با 5 رنگ را به اشتراک گذاشته است. این رنگ‌ها شامل آبی اقیانوسی، قرمز Pulm، صورتی Citrus، سبز cyprus و نارنجی مرکبات است.

ذکر این نکته ضروری است که قاب‌های سیلیکونی انتهای آیفون را پوشانده و برای اتصال لایتنینگ، بلندگو و میکروفون بریدگی دارد.

قابل توجه است که عکس‌های قاب سیلیکونی با مگ سیف از نسخه قرمز (PRODUCT)RED و سایر اکسسوری‌ها را می‌توان در سایت MacRumors مشاهده کرد.

لازم به ذکر است که کانال یوتیوب iCrackUriDevice یک ویدیو آنباکسینگ از قاب شفاف با مگ سیف برای آیفون 12 و آیفون 12 پرو به اشتراک گذاشته است. بر خلاف قاب سیلیکونی جدید، قاب شفاف به افشای لبه پایینی آیفون ادامه می‌دهد.

قرار شده که قاب مگ سیف روز جمعه 23 اکتبر به دست مشتریان برسد و به نظر می‌رسد کیف چرمی با مگ سیف در نوامبر تحویل کاربران داده شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420