لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل دستگاهی را برای رفع داغی صفحه نمایش آیفون 12 به تعمیرکاران ارائه داد

اپل دستگاهی را برای رفع داغی صفحه نمایش آیفون 12 به تعمیرکاران ارائه داد

 اطلاعات اخیر منتشر شده حاکی از وجود دستگاهی است که برای رفع داغی صفحه نمایش آیفون 12 طراحی و ساخته شده است.

طبق اطلاعات منتشر شده از منابع آگاه اپل دستگاه یاد شده به تعمیرکاران رسمی Genius Bar و دیگر مراکز رسمی ارائه دهندگان خدمات پس از فروش محصولات این شرکت ارائه شده که یک تعمیر کننده رفع داغی صفحه نمایش آیفون 12 و آیفون 12 پرو است.

تکنیسین‌ها برای رفع داغی صفحه نمایش آیفون 12 باید آن را در داخل جایگاه مخصوص باز کرده و جایگاه یاد شده را در دمای خیلی بالا به مدت دو دقیقه قرار داده تا جسب زیر صفحه نمایش گرم شود. وقتی که چسب جدا شد، تکنیسین می‌تواند با چرخاندن یک اهرم و ابزار مکش در بالای دستگاه، صفحه نمایش را جدا کند.

به نظر می‌رسد که هنوز مشخص نشده به چه دلیلی اپل برای باز و حذف صفحه نمایش آیفون 12 از گرما استفاده می‌کند. شاید به این دلیل باشد که آیفون جدید دارای لبه پهن بوده و صفحه نمایش آن کاملا تخت و همه قاب را شامل می‌شود و این موضوع باعث نفوذ مایعات میشده و در نهایت اپل تصمیم به استفاده از چسب مایع در زیر نمایشگر گرفته است. همچنین اپل با بهبود IP68 مقاومت آیفون 12 را تا عمق 6 متر افزایش داده که می‌تواند نشان دهنده چسب قوی دستگاه باشد.

ابزار استاندارد برای حذف صفحه نمایش اپل برای نسل‌های قبلی آیفون‌ها شامل یک دسته اصلی با یک کاپ مکش و بدون استفاده از گرما است.

اپل اخیرا قیمت تعمیر گارانتی خود را برای آیفون 12 افشا کرده است که شامل 69 دلار برای باتری جایگزین و 279 دلار برای تعمیر نمایشگر است. برای سایر موارد مثل ترک خوردن شیشه عقب، برای تعمیر ایفون 12 قیمت 449 دلار و برای آیفون 12 پرو 549 دلار است .

نکته جالب توجه این است که موسس وبسایت تعمیرات الکترونیکی iFixit.com گفته که کاربران آیفون باید توانایی تعمیر گوشی خود را داشته باشند. اگر طراحی آیفون جدید به یک وسیله برای تعمیر نیاز دارد، اپل باید آن را به مشتریان خود بفروشد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420