لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کالبدشکافی شارژر Magsafe آیفون توسط iFixit منتشر شد

کالبدشکافی شارژر Magsafe آیفون توسط iFixit منتشر شد

وب سایت iFixit پس از آماده شدن و عرضه آیفون 12 و شارژر Magsafe آیفون‌های جدید، اقدام به کالبدشکافی این شارژر کرده و تصاویری از اجزای داخلی آن را منتشر کرده است.

iFixit ابتدا تصاویر مبتنی بر پرتوی ایکس را از این شارژر گرفت و ظاهر داخلی و ترتیب چیدمان اجزای آن را به نمایش گذاشت. پس از این فرایند، وب سایت آی فیکس ایت به دنبال باز کردن و کالبدشکافی این شارژرهای سیم دار کرده است و تک تک اجزای آن را از یکدیگر جدا کرده است.

شارژر Magsafe آیفون شامل یک کویل سیم پیچ برای شارژ می‌شود که روی آن را یک روکش سفید رنگ گرفته است. در پشت این کویل هم یک برد مداری قرار گرفته که امکانات هوشمند سازی روند شارژ بی‌سیم را به دستگاه ارائه می‌دهد. 

یکی از کارهای جالب این وب سایت مقایسه شارژر Magsafe آیفون با اجزای داخلی شارژر اپل واچ است که به صورت داخلی و روند کارکرد با یک دیگر متفاوت هستند و مهم‌ترین تفاوت این دو شارژر وجود مگنت‌های مشکی رنگ اطراف مگ سیف است که مشخصاً به روند کارکرد آیفون 12 و طراحی آن باز می‌گردد.

شرکت اپل، شارژر Magsafe آیفون را به عنوان نسل جدیدی از شارژرها و ابزارهای جانبی مختلف عنوان کرده است که به صورت جداگانه آماده عرضه در کنار آیفون‌های 2020 شده‌اند. این محصولات از همین حالا آماده عرضه عمومی از طریق اپل استورهای رسمی شده‌اند و به زودی نیز در کشورهای سراسر دنیا آماده خریداری و استفاده خواهند بود.

 

آی فیکس ایت همچنین اقدام به کالبدشکافی آیفون 12 و آیفون 12 پرو نیز کرده است و تک تک اجزای آنها را مورد بررسی قرار داده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت