لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تست مقاومت آیفون 12 و مقایسه آن با آیفون 11

تست مقاومت آیفون 12 و مقایسه آن با آیفون 11

تست مقاومت آیفون 12 نشان می‌دهد که پوشش سرامیکی آن نسبت به گلس آیفون 11 نسبت به خراش قوی‌تر و مقاوم‌تر است.

آیفون 12 روز جمعه 22 اکتبر عرضه شد و در اختیار کاربران قرار گرفته است و به سرعت در معرض آزمایش‌های مختلف از جمله تست مقاومت قرار گرفته است.

گلس مدل‌های جدید آیفون 12 توسط یک پوشش سرامیکی محافظت می‌شود. برای افزایش دوام کریستال‌های نانو سرامیک این روکش به داخل گلس تزریق شده است. بنا بر گفته اپل پوشش سرامیکی گلس در مقابل سقوط، نسبت به پوششی که در آیفون 11 استفاده شده تا چهار برابر مقاوم‌تر است.

کانال یوتیوب MobileReviewsEh اخیراً تعدادی آزمایش را با یک فشار سنج برای مقایسه عملکرد آیفون 12 نسبت به آیفون 11 انجام داد. در این آزمایش‌ها مشخص شد که آیفون 12 می‌تواند فشار442 در مقیاس نیوتن را تحمل کند در حالی که در همین آزمایش آیفون 11 می‌تواند در مقابل فشار تا حداکثر 352 نیوتن مقاومت کند.

این آزمایش ثابت کرد که پوشش سرامیکی آیفون 12 نسبت به گلس آیفون 11 به طور قابل توجهی عملکرد بالایی دارد.

در یک تست مقاومت آیفون 12 جداگانه برای مشخص شدن مقاومت نمایشگر آیفون 12 نسبت به خط و خش که با استفاده از کلید، سکه، سنگ و جعبه کاتر انجام شد هیچ گونه خشی روی نمایشگر آیفون جدید ایجاد نشد. 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

 با انجام آزمایش سختی Mohs، درجه سختی 6 و 7 توانسته بودند روی آیفون 11 خش ایجاد کنند در حالی که آیفون 12 تا درجه ششم نسبت به خش مقاومت کرده ولی درجه هفتم توانسته بود تعدادی خراش ضعیف ایجاد کند. درجه سختی هشتم روی هر دو آیفون خراش قابل توجهی به جا گذاشت ضمن اینکه روی لنز یاقوتی دوربین آیفون‌ها هم خراش ایجاد کرده بود. لبه‌ها دوام خاصی نداشتند و گلس پشتی آیفون 12 مثل آیفون 11 نسبت به خراش مقاوم نبود.

آیفون 12 و آیفون 12 پرو عرضه شده و در دسترس کاربران قرار گرفته و به زودی باید شاهد دراپ تست آیفون 12 و تست‌های مربوط به مقاومت باشیم. این آزمایش‌ها برای مقایسه پوشش سرامیکی دو آیفون 11 و 12 دیدگاه بهتری را به کاربران ارائه می دهند.

نکته حائز اهمیت این است که این آزمایش‌ها ممکن است همیشه نتایج یکسانی نداشته باشند. زیرا نسبت به محل اندازه گیری فشار وارده یا زاویه سقوط آیفون متفاوت باشد. بنابراین بهتر است با احتیاط بیشتری از این دستگاه‌ها استفاده کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420