لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قاب MagSafe باعث خرابی کارت اعتباری، پاسپورت و کارت کلید می‌شود

قاب MagSafe باعث خرابی کارت اعتباری، پاسپورت و کارت کلید می‌شود

 شرکت اپل در توضیحات اخیری که در مورد قاب MagSafe ارائه داده اعلام کرده که این محصول ممکن است باعث خرابی کارت اعتباری، پاسپورت و کارت کلید شود.

اپل در صفحه Support مربوط به محصولات جدید تأکید کرده که کاربران آیفون 12 در صورت استفاده از قاب MagSafe و شارژر آن باید حتماً این موضوع را در نظر داشته باشند که مجاورت آن در کنار پاسپورت، کارت‌های اعتباری، کارت کلید و حتی کارت‌های RFID باعث خرابی آن‌ها خواهد شد.

بر این اساس اپل تأکید کرده که در زمان استفاده از قاب MagSafe به هیچ وجه این ابزارهای جانبی را در نزدیکی آن‌ها قرار ندهید. اپل با تأکید بیشتر اعلام کرده که به هیچ وجه نباید این ابزارها را در فاصله میان قاب و شارژر در حین اتصال قرار داد.

در ادامه این توضیحات آمده است که در زمان استفاده از قاب MagSafe و شارژر مبتنی بر آن ممکن است آیفون داغ کند و به همین دلیل برخی از اوقات شارژ کردن با استفاده از این فناوری محدود به 80 درصد از ظرفیت باتری خواهد بود

اگر یک آیفون به صورت هم‌زمان به شارژر مبتنی بر لایتنینگ و Magsafe متصل باشد، آیفون فقط شارژ لازم را از طریق لایتنینگ دریافت می‌کند و اولویت با ارتباط سیمی است.

اپل همچنین دستورالعمل ویژه‌ای برای تمیز کردن شارژر MagSafe ارائه داده است و طی آن اعلام کرده که تنها در زمان خاموش بودن و عدم اتصال آن به برق با استفاده از یک بُرس نرم روی لایه فلزی را تمیز شود. اپل همچنین تأکید کرده که برای تمیز کردن Magsafe نباشد از تمیز کننده‌های خانگی، حلال‌های شیمیایی، آمونیاک، آب اکسیژنه و مواد شیمیایی دیگر استفاده کرد و کاربران صرفاً به آب و دستمال بدون پرز نیاز خواهند داشت. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420