لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هشدار: شارژر مگ سیف روی قاب چرمی اورجینال آیفون 12 رد می‌اندازد

هشدار: شارژر مگ سیف روی قاب چرمی اورجینال آیفون 12 رد می‌اندازد

شرکت اپل پس از آغاز فروش آیفون 12 در سراسر جهان به کاربران هشدار داده که شارژر مگ سیف روی قاب چرمی اورجینال آیفون 12 رد دایره‌ای شکل می‌اندازد.

در سندی که اپل در بخش Support از محصولات جانبی و آیفون 12 منتشر کرده اطلاعات مربوط به نحوه استفاده و تجربه کاربری ارائه شده است که طی آن مشخص شده که قاب چرمی اورجینال آیفون 12 ردی دایره‌ای شکل را پس از مدتی استفاده همراه با شارژر مگ سیف به خود می‌گیرد.

اپل همچنین اعلام کرده که قاب چرمی اورجینال آیفون 12 قرار نیست پیش از تاریخ ششم نوامبر آماده عرضه به کاربران شود. این در حالی است که وب سایت Macrumors در بررسی‌های خود به این موضوع اشاره کرده که این رد دایره‌ای شکل حتی روی قاب سیلیکونی آیفون 12 نیز به وجود میاید. این وب سایت تأکید کرده که تنها با چند بار استفاده از شارژر مگ سیف همراه با قاب چرمی اورجینال این رد روی قاب افتاده است و هنوز به صورت طولانی مدت از این شارژر استفاده نشده است.

مگ سیف یکی از مهم‌ترین ابزارهای جانبی شرکت اپل است که در جریان کنفرانس 22 مهر ماه 1399 از طرف این کمپانی برای تلفن‌های هوشمند سری آیفون 12 آماده معرفی شد. این ابزار امکاناتی ویژه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که از آن طریق می‌توان دستگاه‌های اصلی را به شکلی متفاوت و هوشمندانه‌تر با دستگاه‌های جانبی اورجینال و سازگار با آن تطبیق داد.

شرکت اپل فروش آیفون 12 را از جمعه یعنی روز گذشته آغاز کرده است و این محصولات را به صورت رسمی در سراسر اپل استورهای دنیا به فروش می‌گذارد.

پیش بینی می‌شود که آیفون 12 در آینده نزدیک و مشخص در طول چند روز آتی آماده عرضه در بسیاری از کشورها از جمله ایران شود، گفتنی است که هنوز در مورد رجیستر شدن آیفون 12 از طریق منابع رسمی خبری اطلاعاتی در دست نیست. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373