لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پارت نامبر آیفون 12 از طریق ظاهر قابل تشخیص است

پارت نامبر آیفون 12 از طریق ظاهر قابل تشخیص است

اپل در طراحی و ساخت آیفون 12 از ابزارهایی استفاده کرده که امکان تشخیص پارت نامبر از روی ظاهر وجود داشته باشد. با توجه به این موضوع پارت نامبر آیفون 12 از روی ظاهر آن قابل تشخیص است.

تا پیش از این مشخص شده بود که آنتن mmWave فقط در پارت نامبر LL/A یا همان آمریکایی آیفون 12 آماده عرضه شده است. حال مشخص شده که پارت نامبر آیفون 12 در اروپا با یک نماد رگولاتوری حک شده در قسمت کناره گوشی عرضه خواهد شد.

در پارت نامبر آیفون 12 و آیفون 12 پرو هیچ گونه نماد رگولاتوری که نشان دهنده ایالات متحده باشد به چشم نمی‌خورد. زیرا طبق قانونی که در سال 2014 و در ایالات متحده تصویب شده، به شرکت های تولید کننده اجازه داده می‌شود تا اطلاعات ناشی از ساخت به صورت نرم افزاری در بخش تنظیمات دستگاه نشان داده شوند.

از طرف دیگر، چنین قانون نظارتی در اروپا وجود ندارد. اپل در گذشته نمادهای ضروری را در قسمت پشت آیفون قرار می‌داد. در حالی که امسال اپل برای پارت نامبر آیفون 12 در اروپا، اطلاعات رگولاتوری را در سمت راست پایین دستگاه با لیزر حک کرده است.

نماد حک شده که نشان دهنده پارت نامبر آیفون 12 است شامل نماد استاندارد «CE» است. این علامت گذاری به معنی مطابقت با سلامتی، ایمنی و استانداردهای محافظت از محیط زیست برای محصولات فروخته شده در منطقه اقتصادی اروپا است.

اکثر محصولات اپل که در اروپا فروخته می‌شوند باید از مقررات قانونی علامت گذاری CE برخوردار باشند و این نمادها باید روی محصول نشان داده شود.

این طور به نظر می‌رسد که برخی از کاربران و مشتریان آیفون جدید در اروپا ممکن است از علامت CE در کنار گوشی خود راضی نباشند، به خصوص که در برخی جهات نسبت به وقتی که در قسمت پشت گوشی بود، بیشتر دیده می‌شود. اما می‌توان به راحتی با استفاده از یک قاب آن را پنهان کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420